Zarządzanie i komunikacja w zespole to Twoje zadanie? Postaw na mocny team w swojej firmie. Rozwiązuj problemy związane z wewnętrzną organizacją pracy zespołu. Jak platforma do wielokanałowej komunikacji biznesowej w chmurze może Ci w tym pomóc?

Efektywne zarządzanie zespołem stanowi wielką wartość w każdej organizacji. Zespoły zajmujące się marketingiem, telemarketingiem i sprzedażą są głównym motorem firmy, szczególnie jeśli są dobrze wyszkoleni i pracują wydajnie. Efektywność działań pracowników zależy od ich sprawnej komunikacji między sobą i oczywiście klientem.

Zarządzanie i komunikacja w zespole: krytyczne problemy

  • niska wydajność pracy,
  • bazy danych przypisane do konkretnych pracowników, brak możliwości wymiany danych o klientach,
  • długi i trudny proces wdrożenia nowych pracowników,
  • brak możliwości monitorowania efektów pracy.

Koszty Call Center w chmurze

Jak je rozwiązać?

Najlepszym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu, który nie tylko zbiera dane i porządkuje komunikację zewnętrzną, ale i daje możliwości: monitorowania pracy, raportowania, skryptów rozmów oraz motywowania pracowników.

Zarządzanie i komunikacja w zespole dzięki Focus Contact Center

Co daje system do wielokanałowej komunikacji biznesowej? Pozwala na usprawnienie działań wewnętrznych za pomocą następujących funkcji:

  • monitoring online, kontrola i wsparcie agentów,
  • definiowanie uprawnień, alertów i przerw dla pracowników,
  • grupowanie osób według ich umiejętności, doświadczenia i zakresu zadań,
  • motywowanie przy użyciu nowych narzędzi (wallboard),
  • rejestracja rozmów, oceny i zarządzanie nagraniami,
  • raportowanie cykliczne i na żądanie.

Cele wdrożenia:

  • zwiększenie skuteczności obsługi klienta i sprzedaży,
  • większa efektywność pracy dzięki lepszej organizacji zadań,
  • przyspieszenie profesjonalizacji i rozwoju nowych pracowników,
  • poprawa ocen jakości komunikacji i obsługi.