Blog

Telefon VoIP wykorzystuje Internet do transmisji głosu. Dzięki temu rozmowy są tańsze, a możliwości konfiguracji i elastyczność systemu – bardzo duże. Dlaczego większość firm stosuje centrale i telefony VoIP?

 

Telefon VoIP – podstawy

 

„Voice over Internet Protocol”, czyli VoIP, to standard przesyłu głosu przez Internet. Telefon VoIP wygląda jak zwykły telefon, ale zamiast podłączenia do „tradycyjnej” linii telefonicznej, podłącza się go do Internetu.

Ujawnia się tu jego pierwsza zaleta – wykorzystuje infrastrukturę, którą już masz w firmie, nie musisz dociągać kabli telefonicznych i ponosić dodatkowych kosztów ich utrzymania.

 

Telefon VoIP to niższe koszty

W porównaniu z „tradycyjną telefonią” to jego największa zaleta. Żeby nie rozpisywać się zbyt rozwlekle, oto jak oszczędzasz wybierając VoIP:

  • Koszty początkowe – kiedyś VoIP kojarzył się z wysoką ceną, teraz ceny są niższe, przy czym wejście w system VoIP nie wymaga infrastruktury i ludzi do jej obsługi – wystarczy Internet i prosta konfiguracja.
  • Rozmowy przez Internet – czyli VoIP – między oddziałami firmy są darmowe. Różnica jest największa, jeżeli Twoja firma posiada biuro zagraniczne. Wtedy na kosztach rozmów międzynarodowych oszczędzisz najwięcej.

 

 

Dowiedz się więcej o wirtualnej centrali VoIP – pobierz bezpłatny ebook „Wirtualna centrala telefoniczna. Niezbędnik nowoczesnego biznesu”.

E-book wirtualna centrala ip pbx - telefon VoIP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telefon VoIP to większe możliwości rozwoju

 

Telefon VoIP łatwo włączysz w większy system komunikacji w firmie, przy wykorzystaniu wirtualnej centrali. Dzięki temu znacznie zwiększysz efektywność pracy i przygotujesz się do rozwoju w przyszłości.

 

Wirtualna centrala telefoniczna VoIP daje Ci:

  • skalowalność – łatwo dodasz nowe telefony i użytkowników
  • wyższą przepustowość – jedna linia „zwykłej” telefonii obsłuży jedną rozmowę, przy telefonie VoIP liczba ta jest w zasadzie nieograniczona
  • zapowiedzi głosowe IVR – dzięki dobrze zaprojektowanemu menu głosowemu skrócisz czas oczekiwania na linii i zmniejszysz obciążenie Twoich pracowników
  • kontrolę kosztów – zablokujesz połączenia na wybrane numery i uzyskasz łatwy dostęp do billingów
  • łatwą, samodzielną konfigurację, bez informatyków i techników – masz pełną kontrolę nad wirtualną centralą, IVR-em i kontami użytkowników przez panel www.
  • niezależność od lokalizacji – z wirtualną centralą możesz pracować z każdego miejsca na świecie, gdzie tylko jest dostęp do Internetu.

 

Jak najlepiej pozyskać telefony VoIP dla firmy?

 

Decydując się na wirtualną centralę, system infolinii, czy contact center możesz liczyć, że wraz z nim otrzymasz telefony VoIP na preferencyjnych warunkach od swojego dostawcy, na przykład w formie dzierżawy lub różnych modeli zakupu (w tym ratalnego).

Wdrażając rozwiązania oferowane przez Focus Telecom Polska, otrzymasz:

  • korzystne warunki dzierżawy
  • dopasowane do Twoich potrzeb ceny zakupu
  • sprawną instalację od kompetentnego dostawcy.

 

Zacznij czerpać korzyści z elastyczności i niższych kosztów telefonii VoIP – wypełnij poniższy formularz i umów się na konsultację z naszymi ekspertami.

ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU
Uzyskaj ROI wyższe o 24%

Wielokanałowa Komunikacja i Obsługa Klienta

Pobierz eBook
close-link