Chat with us, powered by LiveChat

Blog

Nowoczesne narzędzia business automation pozwalają na zautomatyzowanie wielu działań biznesowych, a przede wszystkim wielokanałowej komunikacji z klientem, co w rezultacie prowadzi do rozwoju i sukcesu firmy.  Zintegrowana, wielokanałowa komunikacja to już niemal standard, kolejny etap ewolucji biznesu.

Wielokanałowa komunikacja pomaga zarządzać informacjami

Każdego dnia firmy otrzymują setki, jeśli nie tysiące informacji, które napływają do nich różnymi kanałami komunikacji. Odpowiednie zarządzanie ich przepływem oraz treścią przyczynia się m.in. do optymalizacji kluczowych procesów w organizacji, poprawy efektywności działań sprzedażowych czy usprawnienia obsługi zgłoszeń od klientów.

Wielokanałowa komunikacja w obsłudze klienta

Według danych Accenture „ Global Consumer Plus Survey” ponad 52% klientów zmieniło w 2016 roku przynajmniej jednego usługodawcę z powodu niewystarczającej jakości obsługi klienta. Warto uświadomić sobie również, że najczęstszą przyczyną porażek działań marketingowych jest brak personalizacji działań pod kątem precyzyjnie określonej bazy odbiorców, brak wiedzy o potrzebach i zainteresowaniach klientów oraz brak informacji o historii kontaktów.

Pobierz ebook „Pozyskaj więcej leadów i zwiększ sprzedaż ” >

Wielokanałowa komunikacja - więcej leadów i większa sprzedaż

Narzędzie do zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji

Tymczasem na rynku polskim istnieją już nowoczesne systemy, które w prosty sposób pomagają zautomatyzować komunikację biznesową z otoczeniem. Jednym z takich rozwiązań jest autorska platforma Focus Contact Center – produkt polski, służący do zarządzania relacjami z klientami poprzez wielokanałową komunikację (telefon, email, www, czat, fax, SMS), efektywne działania sprzedażowe, kompleksową obsługę i budowę wiedzy o klientach.

Jest to system działający w chmurze, dostępny bezpośrednio w przeglądarce internetowej, wykorzystywany zarówno przez korporacje jak i firmy z sektora MSP.

Model cloud computing kusi coraz więcej firm krótkim czasem wdrożenia, brakiem inwestycji w sprzęt i oprogramowanie, oszczędnościami oraz bieżącą i bezpłatną aktualizacją platformy. Takie rozwiązania udowadniają, iż skuteczna komunikacja prowadząca do wzrostu efektywności zespołu oraz wyznaczonych celów, nie znajduje się już w sferze marzeń przedsiębiorstw, ale urzeczywistnia się tu i teraz.

Dowiedz się więcej o platformie Focus Contact Center – wypełnij krótki formularz, a nasi eksperci niezwłocznie się z Tobą skontaktują.