Blog

Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Jak podnieść jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Masz już znakomitą, elegancką stronę internetową, obsługujesz różne cyfrowe kanały komunikacji, social media nie stanowią dla Ciebie tajemnicy, masz już interaktywne widgety kontaktowe na stronie, a być może nawet posługujesz się chatbotami. Jest naprawde nieźle. Ale czy możesz już spocząć na laurach? Czy może możesz jeszcze zadbać o jakość obsługi?

8 zasad efektywnego prowadzenia telekonferencji

8 zasad efektywnego prowadzenia telekonferencji

Chaos, przekrzykiwanie się, zasypianie części uczestników, bezproduktywne dygresje… Telekonferencja może się nie udać z wielu powodów. Zastosuj 8 złotych zasad prowadzenia efektywnych spotkań na odległość, aby uniknąć ryzyka katastrofy. Uczestnicy telekonferencji będą Ci wdzięczni.