Blog

Generowanie leadów w B2B. 3 najlepsze strategie

Generowanie leadów w B2B. 3 najlepsze strategie

Generowanie leadów w B2B to proces, którego nie kończy zdobycie kontaktu potencjalnego Klienta. Każdy działający w tej branży wie, że jest to dopiero początek żmudnej pracy nad leadem ,którego można zamienić w oportunicję sprzedażową i zakończyć dopiero podpisaniem umowy. W takim wypadku dobrze jest zgłębić generowanie leadów w B2B. 

Awaria systemu telekomunikacyjnego. Co robić?

Awaria systemu telekomunikacyjnego. Co robić?

Awaria systemu telekomunikacyjnego całkowicie paraliżuje pracę firmy.  Wiemy jednak, że wraz z rozwojem nowych technologii stajemy się od nich coraz bardziej uzależnieni. Tym bardziej przerażają możliwe awarie. Jak w takim razie radzić sobie w przypadku awarii dostawcy telekomunikacyjnego? 

Co z tym Customer Experience, czyli jak wygląda zadowolony klient

Co z tym Customer Experience, czyli jak wygląda zadowolony klient

Można sobie do woli żartować, że “koń jaki jest, każdy widzi”. Oczywiście, kiedy mamy do czynienia z tradycyjną sprzedażą i obsługą klienta – “widzimy”, reagujemy na osobę, jej mimikę, gestykulację, zachowanie. Bezpośrednio jest dużo łatwiej zaoferować spersonalizowaną obsługę, dostosowaną do potrzeb klienta. Ale bez względu na to, czy pracujemy z klientem bezpośrednio, czy zdalnie, powinniśmy zadbać o Customer Experience.