Customer service w branży transportowej
W branży transportowej istotne jest doskonałe customer service i sprawna obsługa zapytań od klientów. Dlatego kluczowym rozwiązaniem powinno być ujednolicenie systemu telekomunikacyjnego.
W branży transportowej istotne jest doskonałe customer service i sprawna obsługa zapytań od klientów. Dlatego kluczowym rozwiązaniem powinno być ujednolicenie systemu telekomunikacyjnego.
Własny dział call center w firmie to duża wygoda i kontrola nad działaniami z obszaru telemarketingu i obsługi klienta. Zanim jednak zaczniesz analizować korzyści z wewnętrznego CC, musisz przede wszystkim zadać sobie pytanie, czy Twoja firma w ogóle go potrzebuje.
Multichannel to oczywiście komunikacja wielokanałowa w obsłudze klienta i sprzedaży, obecnie wypierana przez nowe podejście do komunikacji, czyli omnichannel (które można by określić jako komunikację “wszechkanałową”). Na czym polega różnica i czy ta zmiana faktycznie ma sens?
Wymagania klientów stale rosną. Badania konsumentów realizowane cyklicznie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie (w tym w Polsce) wskazują na dynamiczne zmiany w tym obszarze. A mistrzowska obsługa klienta to wysoko postawiona poprzeczka.
Dział sprzedaży jest podstawową jednostką każdej organizacji. Dodatkowo wspiera się go marketingiem bezpośrednim lub telemarketingiem. Efektywna sprzedaż zależy głównie od sprawnej komunikacji z klientem.
Zarządzanie i komunikacja w zespole to Twoje zadanie? Postaw na mocny team w swojej firmie. Rozwiązuj problemy związane z wewnętrzną organizacją pracy zespołu. Jak platforma do wielokanałowej komunikacji biznesowej w chmurze może Ci w tym pomóc?
Handlowiec odchodzi – co robić? Boimy się tego, bo handlowcy odchodząc najczęściej zabierają ze sobą klientów. Jak się przed tym zabezpieczyć, jak się na to przygotować? Zachęcamy do obejrzenia naszej infografiki.