Blog

Focus GSM Monitoring

Focus GSM Monitoring: aplikacja mobilna kontrolująca połączenia przychodzące i wychodzące

Praca zdalna, która wymaga telefonicznego kontaktu z klientem na wysokim poziomie to duże wyzwanie w dobie pandemii i nie tylko. Praca terenowa z telefonem komórkowym potrafi być trudnym doświadczeniem nie tylko dla pracownika: handlowca, pośrednika, czy serwisanta. Może ona stanowić również problem dla pracodawcy, czy menedżera, który nie wie, czy jego pracownicy odbierają połączenia od klientów i czy do nich oddzwaniają. Tu z pomocą może przyjść aplikacja mobilna – Focus GSM Monitoring. 

Wirtualna centrala - 12 zalet

Klienci B2B. Jak ich pozyskiwać?

Klienci B2B są trudniejsi do pozyskania niż B2C. Dlaczego? Wszystkie relacje w B2B, podobnie jak w B2C, nawiązują się pomiędzy ludźmi, ale kluczowe procesy zachodzą na linii firma-firma. Klienci B2B zachowują się mniej impulsywnie, bo spoczywa na nich większa odpowiedzialność i ich droga do zakupu jest bardziej skomplikowana.

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?

Firmy, w których obsługa klienta jest na niskim poziomie ryzykują obniżenie zysków, a nawet zniknięcie z rynku. Każdy profesjonalny konsultant wie, że wcześniej, czy później zetknie się z niezadowolonymi lub trudnymi klientami. Dlatego umiejętność radzenia sobie z nimi jest jedną z kluczowych wartości, jakimi dysponuje pracownik BOK. Czy Twoi pracownicy posiadają kompetencje konieczne w codziennej pracy Biura Obsługi Klienta i potrafią poradzić sobie z każdym rodzajem klientów? Poniżej prezentujemy najpopularniejsze postawy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi. Jaki […]