Wczoraj i dziś Focus Telecom miał przyjemność uczestniczyć w dwóch świetnych wydarzeniach: Meetupie PHPers  Łódź #7 oraz Konferencji  Kluczowe wskaźniki efektywności czyli KPI w Call Contact Center

Konferencja miała miejsce 29 marca 2019 roku., będąc  jedynym w Polsce wydarzenie gdzie tematem przewodnim jest zaplecze pracy każdego managera – analiza wskaźników pod względem ich jakości, efektywności i przydatności. Czy można dobrać wskaźniki lepiej? Czy przedstawiane dane są prawdziwe? Jak korygować i podejmować decyzję w oparciu o liczby? Czy właściwie określamy cele organizacji/działu? Jak analizować efektywność wskaźników?

 

Focus Telecom na evencie reprezentował Tomasz Paprocki, dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej, który zagościł na konferencji z wystąpieniem  Obsługa Klienta w kanałach elektronicznych – trendy, technologie i dobre praktyki . 

Kolejnym wydarzeniem, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć był PHPers Łódź #7, o czym pisaliśmy w artykule Focus Telecom głównym sponsorem PHPers Łódź#7 gdzie swoje wystąpienia mieli nasi programiści. Wszystko wyszło super i miejmy nadzieję, że kolejna edycja również wyjdzie świetnie!