Chat with us, powered by LiveChat

Blog

W jaki sposób sprawnie zbierać i wykorzystywać wiedzę o dłużnikach? Jak radzić sobie z ukrywającymi się dłużnikami? Jak ułatwiać rozmowy agentom? – pomoże Ci w tym e-book „Skuteczna windykacja”.

Dowiesz się o sposobach rozwiązania najbardziej powszechnych problemów działów windykacji przez wykorzystanie nowoczesnych platform contact center – na przykładzie Focus Contact Center.

Przeczytasz o:

  • gromadzeniu i analizie informacji o dłużniku oraz historii windykacji
  • oszczędności czasu i kosztów dzięki eliminacji z bazy telefonicznych numerów nieaktywnych oraz związanych z pocztą głosową.
  • sposobach radzenia sobie z ukrywającymi się dłużnikami poprzez automatyczną rotację numerów, masową wysyłkę SMS oraz integrację kanałów komunikacji
  • wsparciu dla agentów podczas rozmów z dłużnikami: konsultacji i transferów w trakcie rozmowy, optymalizacji czasu pracy dzięki funkcji predictive dialing, nagrywania i ocen rozmów.

Ostatnia część e-booka zawiera case study wdrożenia platformy Focus Contact Center w firmie prawniczej „Brudkowski i Wspólnicy”, która specjalizuje się m.in. w działaniach windykacyjnych.

…albo od razu porozmawiaj z naszymi ekspertami o rozwiązaniach zwiększających skuteczność i opłacalność windykacji. Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.