W jaki sposób sprawnie zbierać i wykorzystywać wiedzę o dłużnikach? Jak radzić sobie z ukrywającymi się dłużnikami? Jak ułatwiać rozmowy agentom? – pomoże Ci w tym e-book “Skuteczna windykacja”.

Dowiesz się o sposobach rozwiązania najbardziej powszechnych problemów działów windykacji przez wykorzystanie nowoczesnych platform contact center – na przykładzie Focus Contact Center.

Przeczytasz o:

  • gromadzeniu i analizie informacji o dłużniku oraz historii windykacji
  • oszczędności czasu i kosztów dzięki eliminacji z bazy telefonicznych numerów nieaktywnych oraz związanych z pocztą głosową.
  • sposobach radzenia sobie z ukrywającymi się dłużnikami poprzez automatyczną rotację numerów, masową wysyłkę SMS oraz integrację kanałów komunikacji
  • wsparciu dla agentów podczas rozmów z dłużnikami: konsultacji i transferów w trakcie rozmowy, optymalizacji czasu pracy dzięki funkcji predictive dialing, nagrywania i ocen rozmów.

Ostatnia część e-booka zawiera case study wdrożenia platformy Focus Contact Center w firmie prawniczej „Brudkowski i Wspólnicy”, która specjalizuje się m.in. w działaniach windykacyjnych.

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

 

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk