Blog

Zdobycie leadu w dzisiejszych czasach nie jest proste. Rosnąca konkurencja w każdej branży sprawia, że trzeba wychodzić frontem do klienta, szukając różnych sposobów na zachęcenie go do zakupu Twojego produktu lub usługi. Skutecznym sposobem jest telemarketing. Dowiedz się, dlaczego jest to tak ważna forma kontaktu i jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych dzięki odpowiedniej aplikacji.

Wypróbuj bezpłatnie aplikację do telemarketingu >

Czym jest telemarketing?

Wiele osób słysząc słowo telemarketing ma negatywne skojarzenia. Zupełnie niesłusznie.

Jest to obecnie najszybsza i najefektywniejsza forma zdobywania klienta. Konsultanci mogą łączyć się z daną osobą bezpośrednio, oferując w ten sposób produkty lub usługi. W zależności od rodzaju kampanii i grupy docelowej, ustala się scenariusz takich rozmów.

Ważne, aby w Twoim dziale call center pracowały osoby, które rzeczywiście mają odpowiednie predyspozycje. Ideałem są tzw. „knowledge workers”, którzy łączą umiejętności miękkie (jak np. zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów) z twardą wiedzą, znajomością zagadnień technicznych i języków obcych.
Potrafią również zadawać rzeczowe pytania, myślą analitycznie, a co za tym idzie, ich rozmowy znacząco podnoszą współczynnik konwersji i wpływają na podjęcie decyzji zakupowych.

Dlaczego warto postawić na telemarketing w firmie?

Przede wszystkim telemarketing pomaga w szybkim zdobywaniu klientów. Do tego koszt pozyskania klienta jest stosunkowo niski zwłaszcza, jeśli zdecydujesz się na aplikację Focus Contact Center do obsługi działu call center.
Aplikacja telemarketing pozwala spersonalizować kampanie marketingowe skierowane do konkretnych klientów, co podnosi sprzedaż. Co istotne, można sprzedać więcej produktów w określonym czasie. Tym samym wystarczy zatrudnić pracowników i dostarczyć dla nich komputery oraz narzędzia Focus Contact Center, by odnieść sukces w sprzedaży.

 

Aplikacja telemarketing - banner

Jak zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych dzięki odpowiedniej aplikacji?

Kluczem do sukcesu jest aplikacja telemarketing, która łączy w sobie wiele funkcji.

Przede wszystkim, możesz jej używać z dowolnego miejsca. Wystarczy, że masz komputer i dostęp do internetu. Dzięki temu nie musisz tworzyć dodatkowych stanowisk pracy dla konsultantów.

Poza tym, możesz udostępnić klientom różne formy kontaktu. Oprócz telefonów i e-maili pojawia się również formularz kontaktowy, czat czy rozmowa przez social media. Połączenie aplikacji telemarketingowej z bazą danych sprawia, że każdy konsultant ma łatwy dostęp do informacji o kontaktach i powodzeniu poprzednich telefonów.

To ułatwi cross-sell, czyli kolejne sprzedaże wykonane przez lojalnych klientów oraz up-sell, czyli kupno towarów bardziej wartościowych z tzw. wyższej półki.

Niezależnie od tego, co sprzedajesz – rozbudowane usługi dedykowane dla biznesu, czy produkty dla osób indywidualnych – telemarketing na pewno świetnie się sprawdzi, jako sposób efektywnej sprzedaży i dotarcia do klienta.

 

Zwiększ skuteczność telemarketingu, spinając go z innymi kanałami komunikacji – pobierz bezpłatny ebook „Wielokanałowa komunikacja i obsługa klienta”.

Aplikacja telemarketing - ebook Wielokanałowość

 

Podnieś skuteczność Twoich działań telemarketingowych dzięki platformie Focus Contact Center, zwiększającej wyniki telesprzedaży nawet o 60% – wypełnij krótki formularz, a nasi eksperci skontaktują się z Tobą niezwłocznie.

close-link
ZGŁASZAM CHĘĆ UDZIAŁU