Blog

Biling w wirtualnej centrali - jak go wykorzystać do zarządzania kosztami telefonów w firmie?

Biling w wirtualnej centrali – Zarządzaj kosztami telefonów firmy

Łatwy, bieżący dostęp do bilingu to podstawa w zarządzaniu kosztami połączeń. Biling jest prostą funkcją, dostępną niemal „od zawsze”, ale w dalszym ciągu bezcenną przy zarządzaniu telefonami w firmie. Oto garść informacji o tej funkcji, oraz trzy sposoby, jak wykorzystać biling w wirtualnej centrali do zarządzania kosztami telefonów w firmie.

Statystyki rozmów telefonicznych w firmie - 6 powodów, dla których musisz je znać.

6 powodów dla których musisz znać statystyki rozmów telefonicznych w firmie

Dokładna wiedza o połączeniach telefonicznych jest niezbędna dla właściwego zarządzania komunikacją w firmie. Znając liczby, wiesz, jak efektywna jest praca Twojego zespołu handlowców czy konsultantów, wykryjesz też elementy, które wymagają poprawy. Jakie statystyki rozmów telefonicznych w firmie są zapisywane przez system i dlaczego warto je obserwować?