Blog

Czy warto obsługiwać klienta w systemie do ticketingu?

Czy warto obsługiwać klienta w systemie do ticketingu? 7 argumentów

Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy, obsługa klienta to niezwykle skomplikowany proces, wymagający przetwarzania ogromnych ilości informacji. Klient kontaktuje się z Tobą w sprawie różnych produktów, pyta o sprawy techniczne, gwarancję, serwis, zgłasza reklamacje i awarie. Wysyła maile, dzwoni, pisze na czacie; oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi oraz dedykowanej obsługi. To właśnie do obsługi spełniającej wyśrubowane wymagania dzisiejszego klienta powstała platforma Focus Desk, aplikacja z kategorii systemów do ticketingu, zwanej także helpdesk, service desk, ticketing system .  

Unified communications - zunifikowane narzędzie do sprzedaży, marketing automation i obsługi klienta

Unified communications – sprzedaż, marketing i obsługa w jednej platformie

Aby skutecznie konkurować, firmy powinny stosować najnowsze rozwiązania technologiczne. A te, wprowadzane „na szybko”, niosą ze sobą poważne ryzyko – straty pieniędzy oraz zmarnowania czasu przeznaczonego na wdrożenie. Znacznie bezpieczniej i wygodniej jest zminimalizować liczbę narzędzi do takich które zawierają maksymalną liczbę potrzebnych funkcji, oraz łatwo zintegrują się z innymi systemami. Na tym właśnie polega model unified communications.