Blog

MyTravel Case Study

MyTravel Case Study

Historia sukcesu MyTravel   Rynek biur podróży zmienia się wraz z rewolucją cyfrową. Dotychczasowy sposób sprzedaży –bezpośrednio, w placówce – współistnieje z rosnącą cały czas w siłę sprzedażą internetową. Współczesny klient jest doskonale poinformowany, ma możliwości porównywania ofert i chętnie z nich korzysta, a do tego jest niecierpliwy. Jeżeli szybko nie dostanie tego, co chce, pójdzie dalej.

Skuteczność adwords, efektywność adwords

Jak podnieść skuteczność AdWords?

Co miesiąc inwestujesz niemałe kwoty w Google AdWords. Reklamy, dobrze sprofilowane i napisane, przyciągają ruch na Twoją stronę. Ale… konwersji jest mniej, niż się spodziewasz. Zamiast „przepalać” pieniądze, zobacz, co możesz zrobić, by konwersji było więcej.

Trendy w komunikacji biznesowej - narzędzie zunifikowane

Trendy w komunikacji biznesowej – zunifikowane narzędzie

Kontakt z klientem – czy to sprzedaż, badania, obsługa, czy windykacja, wykorzystuje szereg wyspecjalizowanych narzędzi. Ale narzędzia te nie mogą działać w próżni. Systemy specjalistyczne wymagają współpracy z innymi, aby w pełni rozwinąć swój potencjał. Stąd potrzeba integracji, aby uniknąć przestojów, wąskich gardeł, czy też błędów przy pracy na kilku platformach. Nasze obserwacje wskazują na silny trend w komunikacji biznesowej – dążenie do unifikacji narzędzi na jednej platformie.