Blog

Jak przygotować menu IVR?

Jak przygotować menu IVR?

Zastanawiasz się, jak przygotować skuteczne menu IVR? Mamy dla ciebie listę kontrolną, dzięki której przygotowanie takiego menu będzie dużo prostsze. Zawczasu kompletując wszystkie potrzebne materiały i opracowując procesy – a nie ma ich dużo – oszczędzisz czas i nerwy podczas samego wdrożenia systemu.

Ułatwić kontakt z klientem

Ułatwić kontakt z klientem

Firma Focus Telecom, doświadczony gracz na rynku usług komunikacyjnych, wchodzi na rynek dealerski.   Od pojawienia się w 2008 r. Focus Telecom na rynku portfel firmy urósł do około 2500 klientów, bardzo zróżnicowanych pod względem rozmiarów i potrzeb – od firm rodzinnych po międzynarodowe korporacje.   Wśród klientów Focus Telecom są takie firmy jak Provident, warszawska wypożyczalnia rowerów Veturilo i sieć sklepów sportowych Decathlon, a także firmy z sektora ubezpieczeniowego, finansowego i medycznego. – Mamy

Jaką centralę wybrać - wirtualną czy stacjonarną?

Jaką centralę wybrać – wirtualną czy stacjonarną?

Na rynku funkcjonują dwa główne rodzaje centrali telefonicznych: wirtualna oraz stacjonarna. Dobre wirtualne call center to wygodne menu głosowe (IVR), szereg możliwości przekierowania i kolejkowania połączeń, grupowania numerów czy integracji sieci telefonicznych. To narzędzie niezbędne w każdej firmie. Jaką centralę telefoniczną dla firmy wybrać: wirtualną czyli VoIP czy stacjonarną?

MyTravel Case Study

MyTravel Case Study

Historia sukcesu MyTravel   Rynek biur podróży zmienia się wraz z rewolucją cyfrową. Dotychczasowy sposób sprzedaży –bezpośrednio, w placówce – współistnieje z rosnącą cały czas w siłę sprzedażą internetową. Współczesny klient jest doskonale poinformowany, ma możliwości porównywania ofert i chętnie z nich korzysta, a do tego jest niecierpliwy. Jeżeli szybko nie dostanie tego, co chce, pójdzie dalej.

Skuteczność adwords, efektywność adwords

Jak podnieść skuteczność AdWords?

Co miesiąc inwestujesz niemałe kwoty w Google AdWords. Reklamy, dobrze sprofilowane i napisane, przyciągają ruch na Twoją stronę. Ale… konwersji jest mniej, niż się spodziewasz. Zamiast „przepalać” pieniądze, zobacz, co możesz zrobić, by konwersji było więcej.