Blog

Omnichannel a digital marketing. Czy możemy spodziewać się ich fuzji w 2019 roku?

Omnichannel a digital marketing. Czy możemy spodziewać się ich fuzji w 2019 roku?

Omnichannel to system komunikacji wielokanałowej, jednak w odróżnieniu od multichannel, polega na organizacji kontaktów z Klientem. Organizację tę uzyskuje się poprzez odpowiednio dobrane narzędzia. Wielokanałowość jest więc dziś niezbędnym elementem obsługi klienta, a także coraz częściej telemarketingu. Czy jednak zacznie być integralną częścią marketingu? Prognozy na 2019 roku wskazują takie prawdopodobieństwo.

Zadowolony pacjent, czyli opieka medyczna a nowe technologie

Zadowolony pacjent, czyli opieka medyczna a nowe technologie

Opieka medyczna rozwija się na polskim rynku najszybciej w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Za szybkim rozwojem idzie oczywiście rosnąca konkurencja, która powoduje rosnącą świadomość swoich praw wśród pacjentów oraz brak tolerancji wobec wpadek w obsłudze. Prywatna służba zdrowia musi odróżnić się od państwowej nie tylko opłatami za usługi, ale przede wszystkim dostępnością i nienaganną jakością obsługi.

Wirtualny fax – jak uruchomić, oraz 6 powodów, dla których warto używać

Wirtualny fax – jak uruchomić, oraz 6 powodów, dla których warto używać

Faks (pisany też z angielska „fax”) wydaje się reliktem, maszyną i technologią, której w dobie komunikacji elektronicznej, nikt nie używa. Tymczasem według IDC, nie dość, że nie umarł, to jeszcze zyskał nowe życie w formie wirtualnego faksu. Przeczytaj, jak działa wirtualny fax (czyli faks przez internet) i dlaczego warto rozważyć odkurzenie i użycie w firmie tej technologii komunikacji.

Dział R&D – 5 kroków do innowacji i sukcesu firmy

Dział R&D – 5 kroków do innowacji i sukcesu firmy

Innowacyjne rozwiązania, które zmieniają oblicze IT, są zwykle efektem pracy zespołowej. Jeśli idzie ona w parze z kreatywnością, to prędzej czy później musi doprowadzić firmę do sukcesu. Miejscem, w którym najczęściej rodzą się najbardziej innowacyjne pomysły, jest dział R&D (research and development – badania i rozwój), który w ostatnich latach stał się wyznacznikiem atrakcyjności biznesu.

Krok w stronę nowoczesności na rynku windykacji

Krok w stronę nowoczesności na rynku windykacji

Windykacja to szczególna gałąź rynku finansowego. Obsługa zobowiązań niespłacanych w terminie ma wysoko postawiona poprzeczkę, jeśli chodzi o złożoność tradycyjnie rozumianej obsługi klienta. Musi uwzględniać procedury egzekucyjne i prawne, niekiedy o wysokim poziomie skomplikowania, profil działania dłużnika i bardzo dużą liczbę przypadków w różnym stopniu zaawansowania do prowadzenia i śledzenia.