Auto provisioning (Autokonfiguracja)

Funkcja umożliwiająca pobieranie IP telefonów, zdefiniowanych wcześniej w serwerze. Dzięki temu system automatycznie konfiguruje sprzęt VoIP, 

pobierając m.in.: login, hasło i adres serwera w celu automatycznego zalogowania aparatu, książkę telefoniczną czy aktualną wersję oprogramowania.

 


 

Przydatne artykuły:

Podstawowe funkcje dobrego systemu call center

Jak powinno wyglądać wsparcie techniczne dla wirtualnej centrali?

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk