Zobacz video
Zamów demo

Podłącz telefon do Salesforce’a

Zyskaj możliwości kontroli, raportowania i nagrywania rozmów telefonicznych

Wybrane korzyści click2call

Sitecall popup

Po jakim czasie oddzwaniasz

do pozyskanych leadów?

Wyświetl użytkownikowi popup w momencie kiedy chce opuścić stronę, spędził na niej określony przez Ciebie czas lub osiągnął określony % wysokości strony.

Czy wiesz co się dzieje z nowymi leadami?

Śledź na żywo wszystkie informacje na temat bieżącej komunikacji telefonicznej z Twoimi leadami.

Zrzut ekranu pokazujący panel aktywności konsultantów - przydatne narzędzia managerów w call center

Czy masz w raportach każdy kontakt

telefoniczny, mailowy, czatowy?

Sprawdzaj pełną historię wielokanałowego kontaktu z leadem na jednej osi.

Nagrywaj

Daj swoim pracownikom wygodną możliwość wprowadzania notatek po rozmowie oraz korzystaj z rozbudowanych raportów rozmów telefonicznych.

Integruj

Integruj komunikację ze wszystkich kanałów (telefon, chat, email, SMS, formularz WWW).

Technologia

WebRTC

Daj swoim pracownikom wygodną możliwość wprowadzania notatek po rozmowie oraz korzystaj z rozbudowanych raportów rozmów telefonicznych.

HLR

Sprawdzaj poprawność posiadanych numerów GSM i zapewnij tym samym czystość danych w swojej bazie rekordów.

VMD

Oszczędzaj koszty i czas pracowników dzięki unikaniu numerów z aktywną pocztą głosową w momencie nawiązywania połączenia.

Zobacz swój nowy interfejs

Kontakt

Jacek Piątkowski - Dyrektor Sprzedaży usług Komunikacji Grupowej

Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Systemów Komunikacji Grupowej

Kontakt

Jacek Piątkowski - Dyrektor Sprzedaży usług Komunikacji Grupowej

Jacek Piątkowski

Dyrektor Sprzedaży Systemów Komunikacji Grupowej