Zobacz video
Zamów demo

DOBRA OBSŁUGA TO WYZWANIE

Klienci skarżą się na Twoją obsługę klienta? Przechodzą do konkurencji? Obsługa klienta jest za droga?

Z podobnymi problemami boryka się wiele firm.
Oprogramowanie Focus Contact Center pomaga je rozwiązać.

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

JAK SPRAWIĆ, BY OBSŁUGA BYŁA JEDNOCZEŚNIE LEPSZA, SZYBSZA I TAŃSZA?

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

DOSTĘPNOŚĆ DLA KLIENTA

Dostępność dla klienta oznacza udostępnienie przez firmę możliwie największej ilości kanałów kontaktu oraz sprawną obsługę zapytań kierowanych na nie. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą za pomocą telefonu, sms, e-mail czy formularza www.

Korzyść dla firmy? Dzięki zwiększeniu dostępności zyskujesz klientów. Dobrze obsłużeni klienci będą wracać.

Jak nowe technologie zwiększają dostępność obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń systemu do obsługi klienta:

Dzięki wdrożeniu Focus Contact Center:
– średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne zmniejszył się do 5 sekund
– odbieralność połączeń wzrosła do 99%

99rent_logo

Po wdrożeniu Focus Contact Center możliwe stało się odbieranie aż 98% połączeń telefonicznych w czasie poniżej 20 sekund

decathlon_logo

Po zastosowaniu systemu Focus contact Center:
– dzięki wdrożeniu IVR połączenia telefoniczne są automatycznie dystrybuowane do 5 oddziałów w różnych częściach Polski
– odbieralność połączeń wzrosła do 100%

Zrzut ekranu pokazujący panel dla konsultanta obsługującego chat

SZYBKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Według klientów szybkość rozwiązania problemu oraz uzyskania odpowiedzi na pytanie to najważniejszy wskaźnik dobrej obsługi.

Korzyść dla firmy z inwestycji w system do obsługi klienta? Niższe koszty pracy. Dzięki wsparciu nowych technologii, do rozwiązania problemu czy udzielenia odpowiedzi na pytanie wystarczy znacznie mniej czasu. Konsultant nie traci czasu na wyszukiwanie informacji o kliencie.

Jak nowe technologie zwiększają dostępność obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń oprogramowania do obsługi klienta:

Rezultaty wdrożeniu Focus Contact Center
– redukcja liczby pracowników zaangażowanych w obsługę jednego zgłoszenia
wzrost odsetka liczby zgłoszeń załatwianych „od ręki” (First Call Resolutions)
skrócenie średniego czasu obsługi zgłoszeń

mytravel_logo

Po zastosowaniu systemu Focus Contact Center nastąpiło:
skrócenie średniego czasu obsługi zgłoszeń
ograniczenie do minimum oczekiwania na połączenie przez partnerów i klientów VIP

POZYSKANIE WIEDZY

Czy wiesz… W jakich godzinach dzwoni do Ciebie najwięcej klientów? O jaki towar pytają najczęściej? Czy lepiej odbierają swobodny ton komunikacji, czy raczej oficjalny? W którym momencie przerywają rozmowę?

Korzyść dla firmy z wdrożenia oprogramowania do obsługi klienta? Większa sprzedaż.
Taka będzie odpowiedź klientów, gdy lepiej poznasz ich oczekiwania. Dokładne raporty umożliwią dostosowanie oferty i obsługi do potrzeb klientów oraz pomagają w kalkulacji opłacalności zmian.

Jak Focus Contact Center pomaga w efektywnej obsłudze klienta?

wiele kanałów komunikacji
– daj klientowi komfort wyboru, jak może się z Tobą skontaktować

koniec z „wąskimi gardłami”
– połączenia telefoniczne kierowane są do odpowiedniego działu/konsultanta

pełna informacja przy czekaniu na połączenie
– poinformuj klienta jaki jest czas oczekiwania na połączenie

automatyczne oddzwanianie do klienta
– nie trać kontaktu z klientem, wzmacniaj relację

natychmiastowe „gaszenie pożarów”
– przy zbyt długim czasie oczekiwania na połączenie, platforma komunikacyjna automatycznie wysyła zawiadomienie do kierownika oraz część połączeń kieruje do osób z innych działów lub pocztę głosową

kontakt nawet po godzinach
– gdy klient dzwoni poza godzinami pracy, platforma komunikacyjna odtwarza nagranie informujące go, w jakich godzinach może rozmawiać z konsultantami oraz jak alternatywnie może zadać pytanie lub zgłosić problem

automatyczna identyfikacja klienta
– klient nie musi ponownie dostarczać wcześniej przekazanych informacji, a konsultant nie musi tracić czasu wypytując o nie.

kierowanie na podstawie profilu klienta
– klient jest automatycznie łączony z działem czy konsultantem, który ma wymagane do jego obsługi umiejętności, np. znajomość języka francuskiego (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą)

kierowanie na podstawie historii kontaktów
– klient jest automatycznie łączony konsultantem, który wcześniej go obsługiwał lub z konsultantem, którego klient ocenia najlepiej (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą) – wzrasta satysfakcja z obsługi

baza integrująca dane z różnych kanałów komunikacji
– w jednym miejscu są gromadzone informacje przekazywane przez klienta w czasie rozmów telefonicznych, w korespondencji mailowej, na czacie, w formularzu www, przez SMS czy faks. Konsultanci mogą szybko odpowiadać na zapytania dzięki dostępowi do kompletu informacji o kliencie

raportowanie i monitoring wyników pracy
– jak pracują Twoi konsultanci? Ile czasu spędzają na przerwach? Jak dobrze umieją rozwiązywać problemy klientów – ile z nich rozwiązują „od ręki”? Jak skutecznie sprzedają – ile każdy z nich składa zamówień? itd.

raportowanie i monitoring kolejek
– w jakich godzinach klienci muszą czekać na połączenie, a jakich konsultanci siedzą bezczynnie, jak długo klienci są skłonni czekać na odebranie połączenia/odpowiedź na czacie itd.

generator raportów własnych pozwalający na samodzielne konstruowanie raportów zawierających dowolne dane i informacje

Wypełnij formularz by dowiedzieć się więcej

Porozmawiajmy

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej