Zobacz video
Zamów demo

DOBRA OBSŁUGA TO WYZWANIE

Klienci skarżą się na Twoją obsługę klienta? Przechodzą do konkurencji? Obsługa klienta jest za droga?

Z podobnymi problemami boryka się wiele firm.
Oprogramowanie Focus Contact Center pomaga je rozwiązać.

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

DOBRA OBSŁUGA TO WYZWANIE

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Klienci skarżą się na Twoją obsługę klienta? Przechodzą do konkurencji? Obsługa klienta jest za droga?

Z podobnymi problemami boryka się wiele firm.
Oprogramowanie Focus Contact Center pomaga je rozwiązać.

JAK SPRAWIĆ, BY OBSŁUGA BYŁA JEDNOCZEŚNIE LEPSZA, SZYBSZA I TAŃSZA?

JAK SPRAWIĆ, BY OBSŁUGA BYŁA JEDNOCZEŚNIE LEPSZA, SZYBSZA I TAŃSZA?

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

DOSTĘPNOŚĆ DLA KLIENTA

Dostępność dla klienta oznacza udostępnienie przez firmę możliwie największej ilości kanałów kontaktu oraz sprawną obsługę zapytań kierowanych na nie. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą za pomocą telefonu, sms, e-mail czy formularza www.

Korzyść dla firmy? Dzięki zwiększeniu dostępności zyskujesz klientów. Dobrze obsłużeni klienci będą wracać.

DOSTĘPNOŚĆ DLA KLIENTA

Dostępność dla klienta oznacza udostępnienie przez firmę możliwie największej ilości kanałów kontaktu oraz sprawną obsługę zapytań kierowanych na nie. Pozwól klientom skontaktować się z Tobą za pomocą telefonu, sms, e-mail czy formularza www.

Korzyść dla firmy? Dzięki zwiększeniu dostępności zyskujesz klientów. Dobrze obsłużeni klienci będą wracać.

Jak nowe technologie zwiększają dostępność obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń systemu do obsługi klienta:

Jak nowe technologie

zwiększają dostępność

obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń systemu

do obsługi klienta:

Dzięki wdrożeniu Focus Contact Center:
– średni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne zmniejszył się do 5 sekund
– odbieralność połączeń wzrosła do 99%

99rent_logo

Po wdrożeniu Focus Contact Center możliwe stało się odbieranie aż 98% połączeń telefonicznych w czasie poniżej 20 sekund

decathlon_logo

Po zastosowaniu systemu Focus contact Center:
– dzięki wdrożeniu IVR połączenia telefoniczne są automatycznie dystrybuowane do 5 oddziałów w różnych częściach Polski
– odbieralność połączeń wzrosła do 100%

Zrzut ekranu pokazujący panel dla konsultanta obsługującego chat

SZYBKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Według klientów szybkość rozwiązania problemu oraz uzyskania odpowiedzi na pytanie to najważniejszy wskaźnik dobrej obsługi.

Korzyść dla firmy z inwestycji w system do obsługi klienta? Niższe koszty pracy. Dzięki wsparciu nowych technologii, do rozwiązania problemu czy udzielenia odpowiedzi na pytanie wystarczy znacznie mniej czasu. Konsultant nie traci czasu na wyszukiwanie informacji o kliencie.

SZYBKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA

Według klientów szybkość rozwiązania problemu oraz uzyskania odpowiedzi na pytanie to najważniejszy wskaźnik dobrej obsługi.

Korzyść dla firmy z inwestycji w system do obsługi klienta? Niższe koszty pracy. Dzięki wsparciu nowych technologii, do rozwiązania problemu czy udzielenia odpowiedzi na pytanie wystarczy znacznie mniej czasu. Konsultant nie traci czasu na wyszukiwanie informacji o kliencie.

Jak nowe technologie zwiększają dostępność obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń oprogramowania do obsługi klienta:

Jak nowe technologie

zwiększają dostępność

obsługi klienta?

Przykłady wdrożeń systemu

do obsługi klienta:

Rezultaty wdrożeniu Focus Contact Center
– redukcja liczby pracowników zaangażowanych w obsługę jednego zgłoszenia
wzrost odsetka liczby zgłoszeń załatwianych „od ręki” (First Call Resolutions)
skrócenie średniego czasu obsługi zgłoszeń

mytravel_logo

Po zastosowaniu systemu Focus Contact Center nastąpiło:
skrócenie średniego czasu obsługi zgłoszeń
ograniczenie do minimum oczekiwania na połączenie przez partnerów i klientów VIP

POZYSKANIE WIEDZY

Czy wiesz… W jakich godzinach dzwoni do Ciebie najwięcej klientów? O jaki towar pytają najczęściej? Czy lepiej odbierają swobodny ton komunikacji, czy raczej oficjalny? W którym momencie przerywają rozmowę?

Korzyść dla firmy z wdrożenia oprogramowania do obsługi klienta? Większa sprzedaż.
Taka będzie odpowiedź klientów, gdy lepiej poznasz ich oczekiwania. Dokładne raporty umożliwią dostosowanie oferty i obsługi do potrzeb klientów oraz pomagają w kalkulacji opłacalności zmian.

POZYSKANIE WIEDZY

Czy wiesz… W jakich godzinach dzwoni do Ciebie najwięcej klientów? O jaki towar pytają najczęściej? Czy lepiej odbierają swobodny ton komunikacji, czy raczej oficjalny? W którym momencie przerywają rozmowę?

Korzyść dla firmy z wdrożenia oprogramowania do obsługi klienta? Większa sprzedaż.
Taka będzie odpowiedź klientów, gdy lepiej poznasz ich oczekiwania. Dokładne raporty umożliwią dostosowanie oferty i obsługi do potrzeb klientów oraz pomagają w kalkulacji opłacalności zmian.

Jak Focus Contact Center pomaga w efektywnej obsłudze klienta?

wiele kanałów komunikacji
– daj klientowi komfort wyboru, jak może się z Tobą skontaktować

koniec z „wąskimi gardłami”
– połączenia telefoniczne kierowane są do odpowiedniego działu/konsultanta

pełna informacja przy czekaniu na połączenie
– poinformuj klienta jaki jest czas oczekiwania na połączenie

automatyczne oddzwanianie do klienta
– nie trać kontaktu z klientem, wzmacniaj relację

natychmiastowe „gaszenie pożarów”
– przy zbyt długim czasie oczekiwania na połączenie, platforma komunikacyjna automatycznie wysyła zawiadomienie do kierownika oraz część połączeń kieruje do osób z innych działów lub pocztę głosową

kontakt nawet po godzinach
– gdy klient dzwoni poza godzinami pracy, platforma komunikacyjna odtwarza nagranie informujące go, w jakich godzinach może rozmawiać z konsultantami oraz jak alternatywnie może zadać pytanie lub zgłosić problem

automatyczna identyfikacja klienta
– klient nie musi ponownie dostarczać wcześniej przekazanych informacji, a konsultant nie musi tracić czasu wypytując o nie.

kierowanie na podstawie profilu klienta
– klient jest automatycznie łączony z działem czy konsultantem, który ma wymagane do jego obsługi umiejętności, np. znajomość języka francuskiego (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą)

kierowanie na podstawie historii kontaktów
– klient jest automatycznie łączony konsultantem, który wcześniej go obsługiwał lub z konsultantem, którego klient ocenia najlepiej (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą) – wzrasta satysfakcja z obsługi

baza integrująca dane z różnych kanałów komunikacji
– w jednym miejscu są gromadzone informacje przekazywane przez klienta w czasie rozmów telefonicznych, w korespondencji mailowej, na czacie, w formularzu www, przez SMS czy faks. Konsultanci mogą szybko odpowiadać na zapytania dzięki dostępowi do kompletu informacji o kliencie

raportowanie i monitoring wyników pracy
– jak pracują Twoi konsultanci? Ile czasu spędzają na przerwach? Jak dobrze umieją rozwiązywać problemy klientów – ile z nich rozwiązują „od ręki”? Jak skutecznie sprzedają – ile każdy z nich składa zamówień? itd.

raportowanie i monitoring kolejek
– w jakich godzinach klienci muszą czekać na połączenie, a jakich konsultanci siedzą bezczynnie, jak długo klienci są skłonni czekać na odebranie połączenia/odpowiedź na czacie itd.

generator raportów własnych pozwalający na samodzielne konstruowanie raportów zawierających dowolne dane i informacje

Jak Focus Contact Center

pomaga w efektywnej

obsłudze klienta?

wiele kanałów komunikacji
– daj klientowi komfort wyboru, jak może się z Tobą skontaktować

koniec z „wąskimi gardłami”
– połączenia telefoniczne kierowane są do odpowiedniego działu/konsultanta

pełna informacja przy czekaniu na połączenie
– poinformuj klienta jaki jest czas oczekiwania na połączenie

automatyczne oddzwanianie do klienta
– nie trać kontaktu z klientem, wzmacniaj relację

natychmiastowe „gaszenie pożarów”
– przy zbyt długim czasie oczekiwania na połączenie, platforma komunikacyjna automatycznie wysyła zawiadomienie do kierownika oraz część połączeń kieruje do osób z innych działów lub pocztę głosową

kontakt nawet po godzinach
– gdy klient dzwoni poza godzinami pracy, platforma komunikacyjna odtwarza nagranie informujące go, w jakich godzinach może rozmawiać z konsultantami oraz jak alternatywnie może zadać pytanie lub zgłosić problem

automatyczna identyfikacja klienta
– klient nie musi ponownie dostarczać wcześniej przekazanych informacji, a konsultant nie musi tracić czasu wypytując o nie.

kierowanie na podstawie profilu klienta
– klient jest automatycznie łączony z działem czy konsultantem, który ma wymagane do jego obsługi umiejętności, np. znajomość języka francuskiego (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą)

kierowanie na podstawie historii kontaktów
– klient jest automatycznie łączony konsultantem, który wcześniej go obsługiwał lub z konsultantem, którego klient ocenia najlepiej (dotyczy klientów, którzy już wcześniej kontaktowali się z firmą) – wzrasta satysfakcja z obsługi

baza integrująca dane z różnych kanałów komunikacji
– w jednym miejscu są gromadzone informacje przekazywane przez klienta w czasie rozmów telefonicznych, w korespondencji mailowej, na czacie, w formularzu www, przez SMS czy faks. Konsultanci mogą szybko odpowiadać na zapytania dzięki dostępowi do kompletu informacji o kliencie

raportowanie i monitoring wyników pracy
– jak pracują Twoi konsultanci? Ile czasu spędzają na przerwach? Jak dobrze umieją rozwiązywać problemy klientów – ile z nich rozwiązują „od ręki”? Jak skutecznie sprzedają – ile każdy z nich składa zamówień? itd.

raportowanie i monitoring kolejek
– w jakich godzinach klienci muszą czekać na połączenie, a jakich konsultanci siedzą bezczynnie, jak długo klienci są skłonni czekać na odebranie połączenia/odpowiedź na czacie itd.

generator raportów własnych pozwalający na samodzielne konstruowanie raportów zawierających dowolne dane i informacje

Wypełnij formularz by dowiedzieć się więcej

Wypełnij formularz

by dowiedzieć się więcej

Porozmawiajmy

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Porozmawiajmy