WYPEŁNIJ FORMULARZ – ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Porozmawiajmy

Michał Misiak
Chief Technical Officer
Tomasz Paprocki
Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej

Michał Misiak

Założyciel Focus Telecom Polska. Zawodowo w branży Software Development od ponad 12 lat. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań w modelu cloud computing i w zarządzaniu projektami IT, zarówno z użyciem zwinnych metodyk, jak i tradycyjnego podejścia zgodnego z metodyką PMI. Od 2008 r. rozwija dział IT Infrastructure & Software Development w firmie Focus Telecom. W latach 2005-2008 pełnił funkcję szefa produktu w firmie eTel Polska Sp. z o.o. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych – studia ukończone z wynikiem celującym. W latach 2007–2011 odbywał studia doktoranckie oraz był asystentem naukowym na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie specjalizował się w tematyce zarządzania projektami informatycznymi. Prywatnie szczęśliwy ojciec i zapalony żeglarz. Ekspert odpowiada na pytania dotyczące architektury systemów informatycznych, środowiska chmur cyfrowych, nowych technologii.

Tomasz Paprocki

Związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 12 lat. W Focus Telecom Polska odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji – Focus Contact Center. Ekspert rynku call / contact center w Polsce, wielokrotnie cytowany w mediach. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ekspert odpowiada na pytania dotyczące zarządzania sprzedażą, innowacyjnych narzędzi usprawniających sprzedaż oraz obsługę klienta oraz rynku call / contact center.

O Focus Telecom

Focus Telecom Polska oferuje systemy do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej (cloud software). Autorska aplikacja contact center Focus Contact Center wykorzystywana jest w sprzedaży, obsłudze klientów oraz zarządzaniu (komunikacja wewnętrzna i zarządzanie personelem).