Zarządzanie i komunikacja w zespole to Twoje zadanie? Postaw na mocny team w swojej firmie. Rozwiązuj problemy związane z wewnętrzną organizacją pracy zespołu. Jak platforma do wielokanałowej komunikacji biznesowej w chmurze może Ci w tym pomóc?
Efektywne zarządzanie zespołem stanowi wielką wartość w każdej organizacji. Zespoły zajmujące się marketingiem, telemarketingiem i sprzedażą są głównym motorem firmy, szczególnie jeśli są dobrze wyszkoleni i pracują wydajnie. Efektywność działań pracowników zależy od ich sprawnej komunikacji między sobą i oczywiście klientem.
Zarządzanie i komunikacja w zespole: krytyczne problemy
- niska wydajność pracy,
- bazy danych przypisane do konkretnych pracowników, brak możliwości wymiany danych o klientach,
- długi i trudny proces wdrożenia nowych pracowników,
- brak możliwości monitorowania efektów pracy.
Jak je rozwiązać?
Najlepszym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu, który nie tylko zbiera dane i porządkuje komunikację zewnętrzną, ale i daje możliwości: monitorowania pracy, raportowania, skryptów rozmów oraz motywowania pracowników.
Zarządzanie i komunikacja w zespole dzięki Focus Contact Center
Co daje system do wielokanałowej komunikacji biznesowej? Pozwala na usprawnienie działań wewnętrznych za pomocą następujących funkcji:
- monitoring online, kontrola i wsparcie agentów,
- definiowanie uprawnień, alertów i przerw dla pracowników,
- grupowanie osób według ich umiejętności, doświadczenia i zakresu zadań,
- motywowanie przy użyciu nowych narzędzi (wallboard),
- rejestracja rozmów, oceny i zarządzanie nagraniami,
- raportowanie cykliczne i na żądanie.
Cele wdrożenia:
- zwiększenie skuteczności obsługi klienta i sprzedaży,
- większa efektywność pracy dzięki lepszej organizacji zadań,
- przyspieszenie profesjonalizacji i rozwoju nowych pracowników,
- poprawa ocen jakości komunikacji i obsługi.