Blog

e-commerce

Trendy, narzędzia i wyzwania na rynku e-commerce w 2023 roku

Rok 2023 przyniesie jeszcze wiele zmian i nowych trendów na rynku e-commerce! Warto być świadomym wyzwań, aby już teraz opracować sposoby skutecznego prowadzenia działań marketingowych oraz poprawy jakości obsługi klienta. Zapraszamy do zapoznania się z darmowym e-bookiem „Dochodowy e-commerce 2023”, aby uzyskać optymalne porady i indywidualne rekomendacje oparte na najnowszych rozwiązaniach i automatycznych  narzędziach.   Pobierz darmowy e-book „Dochodowy e-commerce 2023” W e-booku „Dochodowy e-commerce 2023”znajdziesz wiele cennych informacji. Dowiesz się na przykład, jak wykorzystać rekomendacje produktowe oparte na sztucznej […]

Jakie są wady i zalety pracy w Call Center?

Jakie są zadania Call Center? Wszystko, co powinieneś wiedzieć

Call Center pełni kluczową rolę w dzisiejszej obsłudze klienta. Jakie są jego zadania? Przede wszystkim zapewnia ono wsparcie i komunikację między firmą a jej klientami, pełniąc wiele różnorodnych zadań. W tym artykule przyjrzymy się jakie są zadania Call Center oraz podejmiemy się oceny jakie mają one znaczenie dla sukcesu biznesu.   Podstawowe zadnia Call Center -obsługa klienta i zarządzanie rozmowami telefonicznymi Podstawowym zadaniem Call Center jest obsługa klienta. Konsultanci telefoniczni są pierwszym punktem kontaktu, dlatego istotne jest, aby byli dobrze […]

Wskaźniki KPI

Wskaźniki KPI: Jak KPI wpływają na rozwój organizacji?

Organizacja czerpie wiele korzyści z ustanowienia wskaźników KPI. KPI to niezwykle ważne narzędzie do monitorowania, oceny i doskonalenia wyników organizacji. Stanowią one mierzone wartości, które pomogą ocenić, czy organizacja osiąga cele operacyjne i strategiczne. Wskaźniki KPI dają obiektywne dane i informacje, które ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji i identyfikowanie obszarów, w których działania muszą być optymalizowane i poprawiane. Natomiast brak wprowadzenia i mierzenia wskaźników KPI może szkodzić firmie. Ponieważ umożliwiają śledzenie postępów i identyfikację mocnych stron oraz obszarów do poprawy, wskaźniki […]

wyzwania branży e-commerce

Wyzwania branży e-commerce w 2023 roku

W ciągu ostatnich  miesięcy branża e-handlu przeszła transformację na niespodziewaną dotąd skalę. Tak dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wzrost zysków, nowe możliwości i szanse, ale także cały wachlarz różnorodnych wyzwań. Jakie są obecne wyzwania branży e-commerce? E-commerce w 2022/2023 – podsumowanie Krajowy rynek e-commerce, który od lat rozwijał się bardzo dynamicznie, w ostatnim czasie odnotował jeszcze większe wzrosty. Jak czytamy w raporcie „Global Ecommerce 2020” w ciągu ostatnich 4 lat średni roczny wzrost przekroczył 20%, a PwC prognozuje, że w […]

System hepldesk

Co to jest system Helpdesk?

Skuteczny ticketing system (helpdesk) jest obecnie niezbędny w każdej firmie, która szuka efektywnego rozwiązania do zarzadzania komunikacją z klientami. System Helpdesk obejmuje zestaw narzędzi, oprogramowania i procesów, które umożliwiają firmom zarządzanie systemem obsługi klienta, czyli wspierają efektywne zarzadzanie zamówieniami, problemami i zgłoszeniami klientów. W tym niniejszym artykule wyjaśnimy, co to jest system Helpdesk, jak działa, jakie są jego zalety, jak wybrać najlepsze oprogramowanie helpdesk dla swojej firmy oraz ile orientacyjnie kosztuje jego wdrożenie.       Czym jest system Helpdesk? […]

Potencjał SMS

Jak wykorzystać potencjał SMS w procesach sprzedażowo-obsługowych w dobie kryzysu?

Kryzys wywołany pandemią przyspieszył jedynie to co nieuniknione w firmach- cyfryzację procesów, w tym sprzedaż oraz obsługę klientów. Ci, którzy już wcześniej postawili na rozwój digitalizacji mogli w pełni wykorzystać swój potencjał. Natomiast firmy, które do tej pory nie były nastawione na komunikację online, zaczęły dostrzegać jej potencjał, a następnie z lepszym lub gorszym skutkiem starały się zaimplementować nowe rozwiązania w swoje cele i działania. Jak zatem skutecznie wykorzystać potencjał SMS w procesach sprzedażowo-obsługowych? Wyzwania w sferze komunikacyjnej Konsumenci zdążyli […]