Blog

Omnichannel marketing

Omnichannel marketing

Omnichannel marketing pojawił się w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumenckie i zmienia on rzeczywistość zarówno komunikacyjną, jak i marketingową. Nie są to puste słowa – statystyki nie kłamią!

6 pułapek telekonferencji firmowych i jak ich uniknąć

Jak wybrać rozwiązanie contact enter dla Twojej firmy?

Rozwiązanie contact center. Aby dokonać dobrego wyboru, należy zastanowić się jakich zmian potrzebujemy w trzech obszarach działania firmy: obsłudze klienta, sprzedaży i komunikacji wewnętrznej czyli w zarządzaniu zespołem. Rozwiązanie contact center może mieć wiele funkcji, które usprawniają działania w tych trzech sferach. Warto się z nimi zapoznać, żeby móc wybrać optymalne rozwiązania.

Monitoring call center. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

Jak rysuje się przyszłość call center?

Jaka będzie przyszłość call center? Nowe technologie zdominowały rynek call i contact center już dawno. Nie jest to nic dziwnego. Innowacje znacznie usprawniają pracę telemarketerom, zwiększając jej wydajność. Przekłada się to rzecz jasna na wyniki, więc w tej branży zwyczajnie warto inwestować w ulepszenia technologiczne.