Omnichannel marketing
Omnichannel marketing pojawił się w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumenckie i zmienia on rzeczywistość zarówno komunikacyjną, jak i marketingową. Nie są to puste słowa – statystyki nie kłamią!
Omnichannel marketing pojawił się w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumenckie i zmienia on rzeczywistość zarówno komunikacyjną, jak i marketingową. Nie są to puste słowa – statystyki nie kłamią!
Sprawna obsługa klienta. Czy to tylko slogan? Problemy z obsługą klienta mogą zaś dotyczyć każdej firmy, być może występują one także w Twojej organizacji. W celu sprawdzenia, czy tak jest, warto zadać sobie kilka pytań, które mogą pokazać jak wygląda jakość naszej obsługi.
Rozwiązanie contact center. Aby dokonać dobrego wyboru, należy zastanowić się jakich zmian potrzebujemy w trzech obszarach działania firmy: obsłudze klienta, sprzedaży i komunikacji wewnętrznej czyli w zarządzaniu zespołem. Rozwiązanie contact center może mieć wiele funkcji, które usprawniają działania w tych trzech sferach. Warto się z nimi zapoznać, żeby móc wybrać optymalne rozwiązania.
Komunikacja omnichannel jest wynikiem rozwoju technologicznego – wyrazem dążenia do integracji komunikacji i maksymalnej personalizacji kontaktu z Klientem. Dlatego staje się powoli niezbędny zarówno w sprzedaży, jak i w obsłudze klienta.
System CRM dba o odpowiednią organizację i umożliwia zwiększenie wydajności oraz wzrost sprzedaży. Jak wykazały to dane zaprezentowane w poprzednich rozdziałach, jest on niezbędnym narzędziem pracy w każdej firmie bez względu na jej wielkość.
W firmie, która jak Call Center House, działa wielozadaniowo, potrzebny jest system, który integruje i usprawnia komunikację przychodzącą i wychodzącą, dzięki czemu wzrasta efektywność i skuteczność podejmowanych działań.
Jaka będzie przyszłość call center? Nowe technologie zdominowały rynek call i contact center już dawno. Nie jest to nic dziwnego. Innowacje znacznie usprawniają pracę telemarketerom, zwiększając jej wydajność. Przekłada się to rzecz jasna na wyniki, więc w tej branży zwyczajnie warto inwestować w ulepszenia technologiczne.