Blog

Marketing inbound vs outbound - infografika

Marketing inbound vs outbound – infografika

Inbound vs outbound. Na czym polegają? Czym się różnią? Inbound marketing rozwinął się razem z rosnącą popularnością internetu. To strategia marketingowa, unikająca bezpośredniego wpływania na klienta. Stała się ona równocześnie konkurencją i dopełnieniem dla tradycyjnego marketingu outbound, który właśnie oddziałuje na odbiorcę bezpośrednio, nie czekając na jego reakcję na markę.

Nowe technologie w obsłudze klienta vs człowiek

Nowe technologie w obsłudze klienta vs człowiek

Od kiedy popularność zdobyły nowe technologie w obsłudze klienta, wiele firm koncentruje się przede wszystkim na zaoferowaniu klientom satysfakcjonujących doświadczeń. Klienci zazwyczaj doceniają te ulepszenia, ale nawiązanie kontaktu z żywym człowiekiem w dalszym ciągu pozostaje tym, co przekształca pojedynczą transakcję w długotrwałą relację.

outbound marketing

Marketing outbound. Czy robisz to dobrze?

Jak marketing outbound ma pozyskać klienta w relacji B2B? Przede wszystkim – pamiętaj, że klienta interesują rezultaty. Dlatego oferta dla klienta B2B powinna odpowiadać przede wszystkim na pytanie o to, jak jego firma zyska na wdrożeniu Twojego produktu lub usługi. Im przejrzyściej jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania, tym bardziej będziesz godni zaufania w oczach klienta. Po prostu – rób to dobrze! Klient w relacji B2B jest szczególnie wyczulony na marketingową przesadę – to dlatego, że sam zna i korzysta […]