System ticketowy (ticketing system) to aplikacja do obsługi wszelkiego rodzaju zgłoszeń od klientów – zamówień, reklamacji, problemów.  Dobry system do obsługi zgłoszeń to wielokanałowa platforma, która służy do rejestracji i obsługi takich “ticketów” i wydajnego zarządzania nimi. 

„Ticket” w tym przypadku to nie bilet, tylko wirtualny kwit, który wypisuje klient i na podstawie którego zgłoszenie zostaje obsłużone i odznaczone w systemie.

System do obsługi reklamacji i zgłoszeń, to system komunikacyjny oparty na najnowocześniejszej technologii chmurowej, dzięki czemu wdrożenie go jest łatwe, a koszty niewielkie. Jeśli masz w firmie dział helpdesk, biuro obsługi klienta, dział obsługi technicznej, dział reklamacji i toniesz w zgłoszeniach od klientów, masz problemy z dotrzymaniem terminów i zbierasz niskie oceny od klientów – taki system jest dla Ciebie.

Poniżej przedstawiamy infografikę z najważniejszymi funkcjami dobrego systemu do obsługi zgłoszeń. Tak skonstruowane rozwiązanie na pewno Cię nie zawiedzie. Możesz potraktować poniższą infografikę jako checklistę.


? Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

? Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację