Chat with us, powered by LiveChat

Blog

System ticketowy (ticketing system) to aplikacja do obsługi wszelkiego rodzaju zgłoszeń od klientów – zamówień, reklamacji, problemów.  Focus Desk to wielokanałowa platforma, która właśnie służy do rejestracji i obsługi takich kwitów – zgłoszeń i zarządzania nimi. 

„Ticket” w tym przypadku to nie bilet, tylko wirtualny kwit, który wypisuje klient i na podstawie którego zgłoszenie zostaje obsłużone i odznaczone w systemie. Platforma Focus Desk oparta jest na najnowocześniejszej technologii chmurowej, dzięki czemu wdrożenie jej jest łatwe, a koszty niewielkie. Poniżej przedstawiamy infografikę z najważniejszymi funkcjami systemu do obsługi zgłoszeń.


Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie do obsługi zgłoszeń i jak wygląda jego wdrożenie w helpdesku lub biurze obsługi klienta? Pobierz nasz bezpłatny Ebook!

Pobierz Ebook