Inbound vs outbound. Na czym polegają? Czym się różnią? Inbound marketing rozwinął się razem z rosnącą popularnością internetu. To strategia marketingowa, unikająca bezpośredniego wpływania na klienta. Stała się ona równocześnie konkurencją i dopełnieniem dla tradycyjnego marketingu outbound, który właśnie oddziałuje na odbiorcę bezpośrednio, nie czekając na jego reakcję na markę.

Chcesz wiedzieć więcej o tym, na czym polega różnica między tymi dwoma strategiami? Obejrzyj infografikę!

 

inbound and outbound


🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk