Blog

Jaką centralę wybrać - wirtualną czy stacjonarną?

Automatyczne ponowne wybieranie numeru – preview, progressive czy predictive?

Automatyczne tryby wybierania numeru telefonicznego pozwalają znacząco zwiększyć wydajność działań sprzedażowych, windykacyjnych czy ankieterskich. Kluczem do sukcesu jest jednak dobór trybu wybierania numeru telefonu odpowiednio do celu kampanii. Jaki zastosować – preview, predictive, czy progressive – aby Twoje działania sprzedażowe czy obsługowe były jak najskuteczniejsze?

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Wybierasz numer infolinii i słyszysz sygnał zajętości. I tak kilkanaście razy. Ile razy Ci się to zdarzyło? Problem z dodzwonieniem się do firmy, instytucji, przychodni, to jedna z najbardziej irytujących przeszkód w uzyskaniu obsługi. Co zrobić, żeby Twój klient nie doświadczał jej w kontakcie z Twoją firmą? Rozwiązanie może być proste – kolejkowanie połączeń.

e-commerce

Jakość obsługi a lojalność klienta w e-commerce

Lojalność klienta w e-commerce to coraz wyższe wymagania, szczególnie jeśli chodzi o jakość obsługi. Firmy nie mogą już tylko czekać na to, aż klient trafi do nich dzięki marketingowi. Muszą dostosowywać się do potrzeb klienta, a wręcz je wyprzedzać. Dotyczy to zwłaszcza ostatnich miesięcy, kiedy cały sektor dotknięty jest przez kryzys związany z koronawirusem.

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Telekonferencje, czyli grupowe rozmowy przez telefon, to środowisko komunikacji, do którego w obecnej sytuacji musimy przywyknąć. Jak wybrać narzędzie do telekonferencji, które zapewni łatwą organizację i zarządzanie rozmowami, niezawodność połączeń, bezpieczeństwo i efektywność kosztową?