Blog

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Jak działa kolejkowanie połączeń?

Wybierasz numer infolinii i słyszysz sygnał zajętości. I tak kilkanaście razy. Ile razy Ci się to zdarzyło? Problem z dodzwonieniem się do firmy, instytucji, przychodni, to jedna z najbardziej irytujących przeszkód w uzyskaniu obsługi. Co zrobić, żeby Twój klient nie doświadczał jej w kontakcie z Twoją firmą? Rozwiązanie może być proste – kolejkowanie połączeń.

e-commerce

Jakość obsługi a lojalność klienta w e-commerce

Lojalność klienta w e-commerce to coraz wyższe wymagania, szczególnie jeśli chodzi o jakość obsługi. Firmy nie mogą już tylko czekać na to, aż klient trafi do nich dzięki marketingowi. Muszą dostosowywać się do potrzeb klienta, a wręcz je wyprzedzać. Dotyczy to zwłaszcza ostatnich miesięcy, kiedy cały sektor dotknięty jest przez kryzys związany z koronawirusem.

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Jak wybrać narzędzie do telekonferencji?

Telekonferencje, czyli grupowe rozmowy przez telefon, to środowisko komunikacji, do którego w obecnej sytuacji musimy przywyknąć. Jak wybrać narzędzie do telekonferencji, które zapewni łatwą organizację i zarządzanie rozmowami, niezawodność połączeń, bezpieczeństwo i efektywność kosztową?

Jak przygotować efektywną telekonferencję?

Jak przygotować efektywną telekonferencję?

Popularność telekonferencji wynika z dążenia firm do zwiększenia wydajności pracy i oszczędności. Teraz to oczywiście także kwestia pracy zdalnej wymuszonej przez sytuację pandemii. Przy organizacji spotkania na odległość trzeba położyć duży nacisk na ich efektywność. Jak zatem przygotować efektywną telekonferencję?

Ataki hakerskie. Jak zadbać o bezpieczeństwo telekonferencji?

Ataki hakerskie. Jak zadbać o bezpieczeństwo telekonferencji?

Bezpieczeństwo telekonferencji i wideokonferencji? Czy dotyczy Twojej firmy? Na pewno tak. Telekonferencje i wideokonferencje są popularną alternatywą do spotkań, nie tylko w czasach pandemii koronawirusa. Problemy jednak zaczynają się, gdy korzystamy z niesprawdzonych rozwiązań. Wtedy narażamy bezpieczeństwo naszych danych i informacji biznesowych.

Zwiększ swoją odporność na kryzys. Praca zdalna w obsłudze klienta

Zwiększ swoją odporność na kryzys. Praca zdalna w obsłudze klienta

Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Sytuacja wymogła na większości biznesów natychmiastowe przejście na pracę zdalną. To jasne, że duża część firm nie była i nie jest na to przygotowana. Bardzo narażone na kryzys są firmy, które muszą zachować ciągłość i wysoką jakość obsługi klienta. Jak zatem ma wyglądać praca zdalna w obsłudze klienta?