Wirtualna centrala lub PBX (ang. private branch exchange)

telefoniczny system obsługi klienta, który działa  na bazie inteligentnej chmury, czyli dysku internetowego. 

Jej zastosowanie umożliwia redukcję kosztów poprzez zmniejszenie liczby linii telefonicznych oraz samej instalacji (w przypadku centrali stacjonarnej mamy do czynienia z urządzeniem stawianym w biurze, centrala wirtualna bazuje na połączeniu do Internetu). 

 

 

Dzięki zastosowaniu PBX istnieje możliwość zatrzymania w sieci telefonicznej rozmów wewnętrznych (w organizacji), jak i rozmów zewnętrznych, to jest od operatorów telekomunikacyjnych.Wirtualna centrala łączy numery wewnętrzne z zewnętrznymi i komórkowymi liniami.

 

 


 

Przydatne artykuły:

Jak powinno wyglądać wsparcie techniczne dla wirtualnej centrali?

12 powodów, dlaczego warto wybrać wirtualną centralę

Prosta konfiguracja centrali telefonicznej – nie potrzebujesz informatyków

 

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk