11 lutego 2015, w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 63 odbędzie się kolejne spotkanie organizowane przez naszą firmę z cyklu „Śniadanie w chmurze”.

Jest to już czwarte spotkanie cyklu, podczas którego zaprezentowane zostanie nowe podejście do procesu selekcji, zawierania i podtrzymania relacji z klientem w oparciu o całkowitą automatyzację działań z zakresu obsługi klienta (Marketing Automation). Panel przygotowany został we współpracy z Partnerem merytorycznym śniadań – SALESmanago.

Zrywając ze stereotypem natrętnego telemarketera, eksperci proponują rozwiązania, dzięki którym podejmowane akcje wzbudzają wiarygodność i zainteresowanie (Content Marketing).

Kolejne kluczowe dla tematyki spotkań zagadnienie – Unified Communication – ma na celu przedstawienie, jak ujednolicenie działań komunikacyjnych i sprzedażowych wpływa na kontrolę kluczowych procesów i aktywizuje przepływ wiedzy w organizacji. Całość aktywności mających zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta umieszczona zostaje w chmurze. Dzięki temu, jak dowodzą eksperci, wzrost sprzedaży i efektywności nie powoduje wzrostu kosztów.

Po szkoleniu uczestnicy otrzymają e-book „Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem”-kompendium wiedzy na temat nowego podejścia w obsłudze klienta, zwiększającego innowacyjność, funkcjonalność i dostępność oferowanych usług.

Już dziś zachęcamy do uczestnictwa w kolejnych szkoleniach z cyklu śniadania w chmurze, które odbędą się już wkrótce.

 

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.