Przeczytaj case study wdrożenia Focus Contact Center i Focus SiteCall w Hotelu Bania**** Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej.

Hotel Bania**** Thermal & Ski jest jednym z kluczowych motorów rozwoju Białki Tatrzańskiej, która z niewielkiej podhalańskiej wsi wyrosła na pretendentkę do tytułu zimowej stolicy Polski.

Hotel przyciąga co roku rzesze turystów dzięki doskonałemu położeniu przy własnym stoku narciarskim i basenach z wodą termalną, stale rozwijanej ofercie, wykonanemu przez lokalnych rzemieślników wystrojowi oraz fantastycznej obsłudze.

W 2015 roku, ogromne zainteresowanie turystów, spowodowane rosnącą popularnością Białki Tatrzańskiej i rozwojem oferty Hotelu, spowodowało konieczność usprawnienia procesu rezerwacji.

Przeczytaj case study z wdrożenia oprogramowania dla hoteli Focus Contact Center w Hotelu Bania**** Thermal & Ski.

 

Hotel Bania Case Study

WYZWANIE BIZNESOWE:

  • Wyeliminowanie nieodebranych połączeń
  • Rosnące obciążenie rezerwacji telefonicznej
  • Brak zautomatyzowanej kontroli nad rezerwacjami przychodzącymi
  • Potrzeba pełnego monitoringu działu rezerwacji i śledzenia wszystkich wskaźników pracy
  • Zapewnienie stabilnego, homogenicznego środowiska pracy działu rezerwacji

ROZWIĄZANIE

Wdrożenie kluczowych funkcjonalności systemu dla hoteli Focus Contact Center oraz hotelowej centrali telefonicznej Focus PBX:

 

  • Integracja z systemem rezerwacji Hotelu;
  • Kanał email zintegrowany z kanałem telefonicznym;
  • Powiadomienia SMS dotyczące rezerwacji wysyłane automatycznie do Gości;
  • Menu głosowe IVR kierujące dzwoniących do odpowiednich działów Hotelu;
  • Kolejkowanie przychodzących połączeń i emaili według ustalonych kryteriów;
  • Automatyczna rejestracja wszystkich rozmów i wiadomości email;
  • Panel konsultanta z wszystkimi informacjami o Gościu i jego rezerwacjach zebranymi w jednym miejscu;
  • Pełna historia kontaktów z każdym Gościem, dostępna z panelu konsultanta;
  • Automatyczne lub ręczne łączenie wiadomości i rozmów dotyczących tej samej rezerwacji;
  • Utrzymanie relacji kierujące Gości do konsultantów, z którymi wcześniej rozmawiali;
  • Rozbudowany system raportowania i monitoringu pracy konsultantów:
  • Nagrywanie rozmów w celu poprawy jakości obsługi;
  • Focus SiteCallod kwietnia 2017 roku testowany na stronie Hotelu.

 

Hotel Bania Case Study - popup SiteCall na stronie

Doskonały przykład dostosowania wyglądu okna Focus SiteCall na stronie Hotelu Bania

EFEKT

Całkowita eliminacja nieodebranych połączeń

Wzrost liczby rezerwacji telefonicznych o 4,5%

Wzrost wydajności pracowników rezerwacji o 7,42%

Skrócenie czasu przyjęcia rezerwacji o 8%

20 – 30 telefonów dziennie od Gości odwiedzających stronę Hotelu

 

„Widząc wzrost zainteresowania turystów Białką, zawczasu wybraliśmy system dopasowany do naszych potrzeb. Dzięki temu możemy się skupić na rozwoju Hotelu zamiast martwić o przepustowość rezerwacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi opiekunami z Focus Telecom Polska – poza bieżącym wsparciem otrzymujemy propozycje nowych rozwiązań, jak na przykład SiteCall, który dziennie generuje nam kilkadziesiąt dodatkowych kontaktów z Gośćmi.”

Hotel Bania case study - Karol Pilch

Karol Pilch, Kierownik działu rezerwacji Hotelu Bania**** Thermal & Ski