E-book ustawa o prawach konsumenta

>> Pobierz darmowy e-book o zmianach w Ustawie o Prawach Konsumenta

 

Zapoznaj się z naszym najnowszym e-bookiem o Ustawie o Prawach Konsumenta. Odnosimy się w nim do zmian z dnia 25 grudnia 2014 r., które zakazują używania automatycznych systemów wywołujących w celu prowadzenia działań marketingowych oraz używania tzw. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych bez wcześniejszej zgody odbiorców, z którymi się kontaktujemy. Do czasu rozpoczęcia obowiązywania RODO, te przepisy pozostają w mocy.

E- book „Ustawa o Prawach Konsumenta…” pokaże Ci obowiązki i zagrożenia związanych ze zmianami oraz ich skuteczne rozwiązanie za pomocą platformy Focus Contact Center, służącej do zarządzania relacjami z klientami poprzez wielokanałową komunikację (telefon, email, www, czat, fax, SMS), efektywne działania sprzedażowe, kompleksową obsługę i budowę wiedzy o klientach.

W e-booku znajdziesz:

  • treść nowelizacji ustawy
  • zagrożenia wynikające ze zmian w prawie
  • proces skutecznego zawierania umowy przez telefon oparty – reklamacja i jej przebieg
  • co zyskujesz dzięki zapisowi przeprowadzanych rozmów
  • jakie kary grożą za łamanie ustawy i jak się ich ustrzec
  • porady prawników i ekspertów

 

Obsługa w Twoim salonie samochodowym - Jak zrobić to lepiej?

Dowiedz się, w jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta.

Agenda:  

  • Jak maksymalizować zyski z leadów?
  • Jakie są najpopularniejsze kanały komunikacji w branży automotive?
  • Lejek sprzedażowy: Co możesz robić lepiej a z czego zrezygnować?
  • W jaki sposób BDC wpływa na poprawę procesów obsługi klienta?
  • Jak poprawa procesów i narzędzi wspierała wzrost efektywności sprzedaży u naszych klientów?

8 maja, godzina 11:00
ZAREJESTRUJ SIĘ!


Klikając  „Zarejestruj się na Webinar" oświadczasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, które znajdują się tutaj.