Blog

Cold calling

Udany cold calling. Co jest do niego kluczem?

Ile razy już słyszeliście, że cold calling umarł? Zapewne mnóstwo razy. A razem z tym – że z każdym rokiem spada efektywność i opłacalność “obdzwonek”, że powszechność korzystania z telefonów komórkowych zabija cold calling, że to strata czasu, bo jest to najtrudniejszy sposób pozyskania klienta, a długotrwałe narażanie się handlowca na odkładanie słuchawki/ obrażanie/ niechęć niezainteresowanych osób może spowodować daleko idące konsekwencje jak wypalenie zawodowe i rezygnację z pracy. Zniechęca? Pewnie, że tak.

Jakie są rodzaje Call Center

Jakie są rodzaje Call Center?

Call Center to specjalna forma organizacji, która zajmuje się komunikacją z klientem poprzez telefon. Może ono odpowiadać za sprzedaż, obsługę klienta czy też reklamacje i pomoc techniczną. Jakie są więc rodzaje Call Center? Istnieje kilka różnych typów zależnie od rodzaju obsługiwanego biznesu i potrzeb klientów. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze rodzaje Call Center. Call Center Inbound W Call Center Inbound pracownicy odbierają tzw.. telefony przychodzące, czyli połączenia od klientów, którzy dzwonią w celu uzyskania pomocy, informacji lub wsparcia. Główne cechy Contact Center […]

Trudności z rezerwacją wizyt

Trudności z rezerwacją wizyt? Sprawdź 5 sposobów na zwiększenie dostępności rejestracji placówki medycznej

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek, że potencjalny pacjent próbował się skontaktować z przychodnią, ale nie był w stanie się dodzwonić? Trudności z rezerwacją wizyt, zatłoczone linie telefoniczne lub długie oczekiwanie na odpowiedź są frustrujące dla pacjentów i mogą wpłynąć na reputację placówki. Niskie oceny rejestracji przychodni, czy też wpływające skargi, skutecznie prowadzą do utraty cennych pacjentów. W dzisiejszym cyfrowym świecie oczekiwania pacjentów względem dostępności i jakości obsługi telefonicznej są wyższe niż kiedykolwiek wcześniej. To, jak skutecznie rejestruje się pacjentów oraz […]

Cold calling

Jak poprawić obsługę klienta w Call Center?

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w każdej firmie. Jeśli organizacja obecnie posiada dział Call Center, istnieje wiele sposobów na polepszenie jakości jego funkcjonowania. Jak zatem poprawić obsługę klienta w Call Center? W tym artykule omówimy kilka praktycznych wskazówek, które pomogą firmie zwiększyć satysfakcję klientów i zbudować pozytywną reputację działu Call Center.    Szkolenie pracowników Call Center Jeśli zastanawiasz się jak poprawić obsługę klienta w Call Center to szkolenie konsultantów będzie jednym z kluczowych elementów. Pracownicy powinni regularnie aktualizować swoją wiedzę, […]

Koszty Call Center w chmurze

Koszty Call Center w chmurze- oszczędzaj czas i pieniądze

Call center odgrywają kluczową rolę w dzisiejszych dynamicznych środowiskach biznesowych. Tradycyjne CC wymagało znaczących inwestycji w infrastrukturę telefoniczną, sprzęt, oprogramowanie oraz zatrudnienie personelu. Wraz z pojawieniem się nowoczesnych rozwiązań, wielu przedsiębiorców zaczęło zastanawiać się jak działa i jakie są koszty Call Center w chmurze? Obecnie, dzięki przeniesieniu procesów do świata online, przedsiębiorstwa mają możliwość znaczącego zmniejszenia kosztów i jednocześnie poprawienia jakości obsługi klienta. Elastyczność cenowa Jednym z największych atutów Call Center w chmurze jest ich elastyczność cenowa. Tradycyjne Contact Center […]

Jak zwiększyć efektywność Call Center?

Jak zwiększyć efektywność Call Center?

Call Center odgrywa kluczową rolę w obsłudze klienta, a także w aktywnej sprzedaży oraz dosprzedaży produktów i usług. Jeśli zastanawiasz się jak zwiększyć efektywność Call Center, istnieje kilka praktycznych sposobów, które można wdrożyć. Niniejszy artykuł przedstawia kilka prostych, ale skutecznych strategii, które pomogą w poprawieniu efektywności działu Call Center i zapewnią jeszcze lepsze doświadczenia klientom. Szkolenie pracowników Call Center Szkolenie pracowników jest kluczowym czynnikiem w zwiększaniu efektywności Contact Center. Pracownicy tego działu powinni być bardzo dobrze zaznajomieni z produktami lub […]

model agencyjny w sprzedaży samochodów

Model agencyjny- przewaga w sprzedaży samochodów. Korzyści dla producentów i dealerów

Producenci samochodów szukają skutecznych metod, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów i zwiększyć zasięg rynkowy w dzisiejszym konkurencyjnym sektorze motoryzacyjnym. Model agencyjny jest jednym z popularnych modeli biznesowych, który odgrywa kluczową rolę w dystrybucji nowych samochodów. Współpraca między producentami samochodów, a dealerami jest znana jako model agencyjny sprzedaży samochodów. W tym modelu dealerzy działają jako agenci producenta, reprezentując go i sprzedając samochody zgodnie z określonymi zasadami. Z tego dynamicznego modelu biznesowego korzystają zarówno producenci, jak i sprzedawcy. Niniejszy artykuł szczegółowo […]