Blog

Trendy w contact center

RAPORT: Trendy contact center na świecie

Według Global Contact Centre Benchmarking Report 2015 trendy w contact center idą w kierunku zmniejszającej się roli telefonu, który może przestać być najpopularniejszym kanałem komunikacji contact center. Wyzwaniem dla firm staje się integracja kanałów komunikacji i zaawansowana analityka danych – zwłaszcza pochodzących z kanałów cyfrowych, z social media na czele.

Callback - 100% kontaktów z klientem

CALLBACK czyli 100% kontaktu z klientem

Dążenie do utrzymania klientów jest głównym priorytetem większości organizacji. Przy wysokiej konkurencji, klient swoje niezadowolenie wyraża portfelem – kupuje w tych firmach, gdzie obsługa mu odpowiada. Jeżeli nie może się skontaktować z daną firmą, natychmiast rozejrzy się za kolejną. Callback to sposób na 100% kontaktu z klientem wybierającym kanał telefoniczny – nawet z takim, który się nie dodzwonił.

customer experience

Customer Experience Challenge – Pracownik Contact Center przyszłości

Customer Experience – Pracownik przyszłości Rok 2015 i kolejne, przyniosą intensywne pogłębianie tematu dotyczącego „ great customer experience ”, nastawionego na tworzenie wartości biznesowej, zarówno dla klientów, jak i samej firmy. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zaprojektowanie i zautomatyzowanie procesów obsługi klienta w organizacji, często poprzez nowoczesne call/contact center.

zarządzanie jakością call center

Skuteczna komunikacja w 2019

Zarządzanie jakością w call center W codziennej komunikacji z klientem organizacje korzystają z różnorodnych form i narzędzi kontaktu. Obserwowanym trendem jest dobór rozwiązań najbliższych samemu klientowi. Ten z kolei coraz częściej szuka informacji, wysyła zgłoszenia czy kieruje swoje pytania, za pośrednictwem urządzeń mobilnych.