Blog

Oprogramowanie do obsługi klienta - System od FT Polska

Jaki jest polski klient 2.0?

Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest całkowicie sceptyczny wobec tradycyjnych form reklamy. Lubi kupować w Internecie – dzięki takim jak on polski rynek e-handlu rozwija się najszybciej w Unii Europejskiej ze stopą wzrostu 21,7%. Warto poznać klientów 2.0 bliżej.

Ubezpieczenia case study - Focus Contact Center w Reso Europa Services

Case study – zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń

Tylko 1 na 4 klientów firm ubezpieczeniowych w Polsce jest zadowolony z obsługi. Klienci skarżą się na zbyt powolną obsługę, brak indywidualnego traktowania czy konieczność ponownego podawania informacji, które już raz zostały przekazane. Firma pośrednictwa ubezpieczeniowego RESO postanowiła lepiej zadbać o swoich klientów i w tym celu zdecydowała się na platformę komunikacyjną sprzężoną z centralną bazą danych – przeczytaj case study z wdrożenia.  

E-book i infografika lojalni klienci

Lojalny e-klient – jak go pozyskać dla sklepu online? – infografika i e-book

Światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% swoich przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Lojalny e-klient to prawdziwy skarb. Na szczęście, w przeciwieństwie do skarbów bajkowych, istnieją sprawdzone i skuteczne sposoby zdobywania lojalności klientów, które przedstawiamy w poniższej infografice.