Blog

Automatyzacja obsługi klienta - 4 sposoby

Automatyzacja obsługi klienta – mniej błędów, efektywna praca.

Komunikacja z klientem to złożony proces, przetwarzający ogromne ilości danych. Aby zwiększyć szybkość pracy i wygodę zespołu biura obsługi, zmniejszyć liczbę popełnianych błędów, oraz ustandaryzować procesy w firmie, powinieneś zwrócić uwagę na możliwości, jakie daje automatyzacja obsługi klienta przy pomocy makr, reguł biznesowych, czy eskalacji.

Automatyzacja procesów biznesowych

Automatyzacja procesów biznesowych – zmniejsz ryzyko błędów w obsłudze klienta.

„Mylić się jest rzeczą ludzką” – błędy i pomyłki zdarzają się wszystkim, jednak  w sytuacji stresu lub zmęczenia, popełniamy ich więcej. Błąd w obsłudze ważnego klienta może skończyć się katastrofą dla firmy – zerwaniem umowy, wypłatą odszkodowań, czy nawet procesem sądowym. Jak uchronić się przed takimi błędami, stosując automatyzację procesów biznesowych?  

Treści interaktywne - znacząco poprawiają zaangażowanie odwiedzających

Treści interaktywne – lepszy kontakt z odbiorcami

Treści interaktywne – czyli takie, które możemy kliknąć, posłuchać, uruchomić – są potężnym narzędziem do angażowania użytkowników internetu. Ich skuteczność wynika z odwołania się do mechanizmów działania każdego z nas. Poznajemy i kontaktujemy się ze światem wszystkimi zmysłami, dlatego treści oddziałujące na różne sposoby są dla nas bardziej atrakcyjne.

Wdrożenie infolinii KPRM "Informacja dla Obywatela

Informacja dla Obywatela – wdrożenie infolinii dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Ułatwienie obywatelom dostępu do informacji o usługach publicznych  to cel, który przyświecał wdrożeniu infolinii „Informacja dla Obywatela”. Jest ona sprzężona z centralną bazą wiedzy i obsługiwana przez wykwalifikowanych konsultantów w 34 urzędach administracji rządowej, tj. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministerstwach i urzędach wojewódzkich.

Jak działa masowa obsługa klienta Nextbike w oparciu o Focus Desk

Masowa obsługa klienta z Focus Desk – case study Nextbike

Nextbike obsługuje ponad 1,2 mln użytkowników rowerów miejskich w Polsce, korzystających z systemów w 26 miastach (m.in. w Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Poznaniu czy we Wrocławiu). Tak imponująca liczba wymaga sprawnej organizacji pracy, w tym narzędzi do masowej obsługi klienta. Codziennie biuro obsługi notuje kilkadziesiąt zgłoszeń od klientów.