Blog

Jak uniknąć kary - lista robinsonów

Lista Robinsonów, skrypty – nie stosujesz tych rozwiązań? Zapłacisz karę.

„Czarna lista” to ważny mechanizm ochrony klientów przed niezamówioną informacją handlową – i Ciebie przed karami. Jednak najlepsze wyniki osiągniesz, stosując w Twoim contact center kombinację rozwiązań, połączoną z przemyślanymi procedurami. Możesz ją zsynchronizować z tzw. Listą Robinsonów, prowadzoną w Polsce przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. 

niezamówiona informacja handlowa

Niezamówiona informacja handlowa – zaryzykujesz stratę 10% rocznych dochodów?

Odbiorcy, którzy nie zgadzają się na kontakt telefoniczny i przedstawianie im ofert handlowych, to codzienność pracy telemarketerów i biur obsługi. Osób takich przybywa, a ustawy chroniące przed tzw. niezamówioną informacją handlową są coraz bardziej restrykcyjne. Jak pozostać po jasnej stronie prawa, nie stracić potencjalnych i istniejących klientów, i nie narazić się na dotkliwe kary?  

Automatyzacja obsługi klienta - 4 sposoby

Automatyzacja obsługi klienta – mniej błędów, efektywna praca.

Komunikacja z klientem to złożony proces, przetwarzający ogromne ilości danych. Aby zwiększyć szybkość pracy i wygodę zespołu biura obsługi, zmniejszyć liczbę popełnianych błędów, oraz ustandaryzować procesy w firmie, powinieneś zwrócić uwagę na możliwości, jakie daje automatyzacja obsługi klienta przy pomocy makr, reguł biznesowych, czy eskalacji.

Automatyzacja procesów biznesowych

Automatyzacja procesów biznesowych – zmniejsz ryzyko błędów w obsłudze klienta.

„Mylić się jest rzeczą ludzką” – błędy i pomyłki zdarzają się wszystkim, jednak  w sytuacji stresu lub zmęczenia, popełniamy ich więcej. Błąd w obsłudze ważnego klienta może skończyć się katastrofą dla firmy – zerwaniem umowy, wypłatą odszkodowań, czy nawet procesem sądowym. Jak uchronić się przed takimi błędami, stosując automatyzację procesów biznesowych?  

Treści interaktywne - znacząco poprawiają zaangażowanie odwiedzających

Treści interaktywne – lepszy kontakt z odbiorcami

Treści interaktywne – czyli takie, które możemy kliknąć, posłuchać, uruchomić – są potężnym narzędziem do angażowania użytkowników internetu. Ich skuteczność wynika z odwołania się do mechanizmów działania każdego z nas. Poznajemy i kontaktujemy się ze światem wszystkimi zmysłami, dlatego treści oddziałujące na różne sposoby są dla nas bardziej atrakcyjne.

Wdrożenie infolinii KPRM "Informacja dla Obywatela

Informacja dla Obywatela – wdrożenie infolinii dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Ułatwienie obywatelom dostępu do informacji o usługach publicznych  to cel, który przyświecał wdrożeniu infolinii „Informacja dla Obywatela”. Jest ona sprzężona z centralną bazą wiedzy i obsługiwana przez wykwalifikowanych konsultantów w 34 urzędach administracji rządowej, tj. Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ministerstwach i urzędach wojewódzkich.