Blog

Niższe koszty call center i lepsza obsługa klienta - uzytkownik Light

Jak obniżyć koszty call center i nie stracić na jakości obsługi – użytkownik light.

Obsługa klienta na wysokim poziomie przynosi niezaprzeczalne korzyści – szybkie i sprawne rozwiązanie problemu podnosi satysfakcję, zwiększa wartość kolejnych zakupów, przyciąga nowych klientów. Ale taka obsługa ma swoją cenę. Każdy dodatkowy konsultant, oprócz oczywistych korzyści, to też koszt dla call center firmy. Jak sprawić, by w obsłudze klienta mogło brać udział więcej osób i jednocześnie zracjonalizować koszty?  

Elektroniczny system rejestracji pacjenta

Elektroniczny system rejestracji pacjenta – jak wygrać obsługą?

Branża medyczna jest pod wieloma względami szczególna – klient to pacjent, stawka – zdrowie i życie jego lub jego najbliższych, środowisko prawne – restrykcyjne. Klient (pacjent) ma coraz większy wybór, większą świadomość swoich praw i wyższe oczekiwania. Tymczasem konkurencja jest coraz ostrzejsza. Jak poprawić wynik finansowy placówki medycznej, laboratorium, czy szpitala, wyróżniając się na tle innych obsługą pacjenta?