Blog

Elektroniczny system rejestracji pacjenta

Elektroniczny system rejestracji pacjenta – jak wygrać obsługą?

Branża medyczna jest pod wieloma względami szczególna – klient to pacjent, stawka – zdrowie i życie jego lub jego najbliższych, środowisko prawne – restrykcyjne. Klient (pacjent) ma coraz większy wybór, większą świadomość swoich praw i wyższe oczekiwania. Tymczasem konkurencja jest coraz ostrzejsza. Jak poprawić wynik finansowy placówki medycznej, laboratorium, czy szpitala, wyróżniając się na tle innych obsługą pacjenta?

3 najważniejsze czynniki w obsłudze klienta

3 najważniejsze czynniki w obsłudze klienta

Cena towaru, szybkość obsługi i koszt wysyłki – to „tradycyjne” kryteria wyboru towarów i usług przez klienta. Czy wciąż tak jest? Klienci są coraz bardziej świadomi i wymagający, a ceny schodzą na drugi plan. Zobaczmy 3 najważniejsze czynniki w obsłudze klienta, o których lepiej pamiętać – i ich wzajemne powiązania.