Blog

Call center w chmurze. Czy rozwiązuje problemy związane z pracą zdalną?

Trendy w Contact Center w 2021. Czego możemy się spodziewać?

Trendy w Contact Center w 2021. Czego możemy się spodziewać po roku 2020, który był rokiem niezwykłych wyzwań? W 2020 mogliśmy być świadkami masowego przejścia na pracę zdalną, kryzysów w różnych branżach, po gwałtowny rozwój w innych. Wiele firm pod wpływem sytuacji dokonało poważnych zmian strukturalnych z wykorzystaniem nowych technologii. 

wirtualne call center

Dotrzeć do klientów z prędkością światła. Wyzwania branży fotowoltaicznej

Młody w Polsce rynek fotowoltaiczny przeżywa boom – to, rzecz jasna, dla przedsiębiorców pozytywne zjawisko, zwłaszcza w czasach kryzysu związanego z pandemią Covid-19, który wiele branż przechodzi bardzo dotkliwie. Ale oczywiście, z szybkim rozwojem rynku wiążą się także rosnące biznesowe potrzeby przedsiębiorców oferujących rozwiązania fotowoltaiczne.

Obsługa klienta w czasie pandemii. Jak sobie radzimy?

Obsługa klienta w czasie pandemii. Jak sobie radzimy?

Po ponad pół roku od wybuchu pandemii, nie ma wątpliwości, że COVID-19 to bezprecedensowy kryzys dla nowoczesnego świata. Oprócz trudności, z którymi muszą walczyć liderzy, specjaliści od opieki zdrowotnej i służby ratownicze,  pojawiły się również ogromne przeszkody w prowadzeniu biznesu. A co za tym idzie, przeszkody w obsłudze klientów i w normalnych działaniach zespołów serwisowych.

Procesy biznesowe - co to jest i jak je wykorzystać w firmie?

Procesy biznesowe – co to jest i jak je wykorzystać w firmie?

Jak zarządzasz swoją firmą? Czy myślisz o niej jako o zbiorze osobnych działów? Czy wyznajesz ściśle pionową hierarchię? Czy skupiasz się raczej na współpracy między ludźmi, a strukturę widzisz bardziej poziomo? Jeżeli zadajesz sobie te pytania, to znak, by zapoznać się z terminem “procesy biznesowe” i sprawdzić, co on może oznaczać dla Twojej firmy.

Po co nam integracje systemów biznesowych?

Po co nam integracje systemów biznesowych?

No właśnie, po co nam integracje? Nasza codzienność to praca na wielu programach. Musimy nauczyć się obsługiwać te, które są niezbędne do wykonywania naszych zadań, te które je wspierają i raz na jakiś czas wywracać tę wiedzę do góry nogami, żeby przenieść się do ich nowszych, „ulepszonych” wersji. Części problemów z tym związanych pomoże nam uniknąć integracja systemów. 

Skuteczny telemarketing. Jak docierać do klientów?

Skuteczny telemarketing. Jak docierać do klientów?

Zdobywanie leadów to wyzwanie. Rosnąca konkurencja w każdej branży sprawia, że trzeba wspierać sprzedaż doskonałą obsługą klienta i pozytywnymi doświadczeniami. Niemniej jednak telemarketing w dalszym ciągu pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak aplikacja telemarketing zwiększy skuteczność działań telemarketingowych.