Blog

Bezpieczeństwo danych w chmurze - czy odpowiednio o nie dbasz?

Bezpieczeństwo danych w chmurze – czy odpowiednio o nie dbasz?

Ochrona danych to w dzisiejszych czasach jedno z najważniejszych zadań każdej organizacji. Ich ewentualny wyciek ciągnie za sobą kary prawno-finansowe, brak wiarygodności czy złą prasę. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna korzystać z bezpiecznych usług w chmurze – czy to ze względu na skutki pandemii koronawirusa czy korzyści płynące z wyboru tego rozwiązania – co pociągnęło za sobą globalny wzrost wydatków na rozwiązania chmurowe.  Ilość przetwarzanych w biznesie danych rośnie z każdym rokiem, a wymyślne sposoby, na jakie są one wykorzystywane […]

Potencjał SMS

5 oczekiwań dzisiejszego klienta i jak je wykorzystać by poprawić wyniki sprzedaży?

Rynek e-commerce od początku swojego istnienia przechodził gwałtowne transformacje, ale chyba nigdy jeszcze nie były to zmiany na taką skalę jak obecnie. Trwająca od niemal dwóch lat pandemia, a także jej konsekwencje spowodowały i nadal powodują, że handel przenosi się do internetu, a co za tym idzie całkowicie zmienia się jego obraz. Rok 2021 był kolejnym rokiem z odnotowanym wzrostem liczby osób deklarujących robienie zakupów online. W tym roku taką deklarację złożyło 77% badanych osób – jest to wzrost o […]

Standardy obsługi klienta

6 możliwości HubSpot, o których wielu użytkowników nigdy nie słyszało

HubSpot to potężne narzędzie, z którego może skorzystać praktycznie każda firma. Poradzi sobie z automatyzacją witryny i marketingu, może być także doskonałym sprzymierzeńcem zespołu sprzedażowego. Z platformy korzysta już ponad 100 tysięcy użytkowników, jednak część z nich bardzo często nie zdaje sobie sprawy jak wiele możliwości HubSpot ma do zaoferowania. Dlatego niezależnie od tego, czy korzystasz z tego CRM od lat, czy dopiero rozważasz rejestrację, przygotowaliśmy listę ciekawych rozwiązań, o których istnieniu możesz nie wiedzieć, a które pomogą Ci przyspieszyć […]

Focus GSM Monitoring

Focus GSM Monitoring: aplikacja mobilna kontrolująca połączenia przychodzące i wychodzące

Praca zdalna, która wymaga telefonicznego kontaktu z klientem na wysokim poziomie to duże wyzwanie w dobie pandemii i nie tylko. Praca terenowa z telefonem komórkowym potrafi być trudnym doświadczeniem nie tylko dla pracownika: handlowca, pośrednika, czy serwisanta. Może ona stanowić również problem dla pracodawcy, czy menedżera, który nie wie, czy jego pracownicy odbierają połączenia od klientów i czy do nich oddzwaniają. Tu z pomocą może przyjść aplikacja mobilna – Focus GSM Monitoring. 

Wirtualna centrala - 12 zalet

Klienci B2B. Jak ich pozyskiwać?

Klienci B2B są trudniejsi do pozyskania niż B2C. Dlaczego? Wszystkie relacje w B2B, podobnie jak w B2C, nawiązują się pomiędzy ludźmi, ale kluczowe procesy zachodzą na linii firma-firma. Klienci B2B zachowują się mniej impulsywnie, bo spoczywa na nich większa odpowiedzialność i ich droga do zakupu jest bardziej skomplikowana.

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?

Firmy, w których obsługa klienta jest na niskim poziomie ryzykują obniżenie zysków, a nawet zniknięcie z rynku. Każdy profesjonalny konsultant wie, że wcześniej, czy później zetknie się z niezadowolonymi lub trudnymi klientami. Dlatego umiejętność radzenia sobie z nimi jest jedną z kluczowych wartości, jakimi dysponuje pracownik BOK. Czy Twoi pracownicy posiadają kompetencje konieczne w codziennej pracy Biura Obsługi Klienta i potrafią poradzić sobie z każdym rodzajem klientów? Poniżej prezentujemy najpopularniejsze postawy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi. Jaki […]