Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta, a tym samym jego lojalności, to jeden ze strategicznych celów firm, które stawiają na rozwój. A jaki tak naprawdę jest współczesny klient? Czego potrzebuje? Czego poszukuje? W jaki sposób to robi?

Współczesny klient stawia usługodawcy coraz wyższe wymagania. Firmy nie mogą tylko czekać na to, aż klient trafi do nich poprzez działania marketingowe. Muszą się zmieniać i dostosowywać się do potrzeb klienta, a wręcz je uprzedzać.

 

Customer e-commerce

 

 

Według raportu KPMG „(Cyfrowy) klient nasz pan”, firmy, które pracują na jak najlepsze Customer Experience cieszą się w skali roku o prawie 10% wyższymi wzrostami przychodów od konkurencji.

Zatem, aby nadążyć za współczesnym klientem powinniśmy wystartować w wyścigu o lepszą jakość obsługi.


Tworząc infografikę “Współczesny klient e-commerce”, korzystaliśmy z wieloletnich doświadczeń firmy Focus Telecom oraz z następujących źródeł: KPMG “(Cyfrowy) klient nasz pan”,  Gemius “E-commerce w Polsce”.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć dochody swojego e-sklepu? Pobierz bezpłatny Ebook!

 

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk