Chat with us, powered by LiveChat

Handlowiec odchodzi – co robić? Boimy się tego, bo handlowcy odchodząc najczęściej zabierają ze sobą klientów. Jak się przed tym zabezpieczyć, jak się na to przygotować? Zachęcamy do obejrzenia naszej infografiki.

Odejście doświadczonego handlowca zawsze stanowi dla firmy poważny kłopot. Nie tylko związany ze znalezieniem i wdrożeniem dobrego następcy. Handlowiec odchodzi… Co robić?

Tu dochodzi przede wszystkim problem odejścia razem z klientami, szczególnie odczuwalny w przypadku usług premium. Na przykład w branży automotive czy w finansach. Jak zatem zabezpieczyć interesy firmy w takich sytuacjach?

 

co po odejściu handlowca

 

Jak widzimy, wiele można osiągnąć wdrażając w firmie system do wielokanałowej komunikacji połączony z bazą danych CRM. Takie połączenie zabezpiecza bazę klientów i daje pracodawcy pełną kontrolę nad kontaktami z klientami.

Zatem zabezpieczenie się przed utratą handlowca powinno być strategią firmy – szeregiem zorganizowanych działań profilaktycznych, a nie gorączkowymi próbami zapełnienia pustego miejsca.

Handlowiec odchodzi. Co robić? Wdrożyć strategię, mieć doskonały system komunikacji i bazę danych – i być przygotowanym na każdą ewentualności.


🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację