Focus Telecom Polska wchodzi w chmurę cyfrową IBM SoftLayer. Celem jest umożliwienie globalnej ekspansji zarówno dla siebie, jak i swoich klientów. Wartością dodaną jest wykorzystanie najlepszych światowych rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa danych.

Przetestuj bezpłatnie aplikację Focus Contact Center >

Focus Telecom Polska jest jedynym polskim twórcą systemów contact center, który uzyskał status partnera IBM. Nasze usługi będą świadczone w globalnej chmurze IBM Softlayer i tym samym dostępne na całym świecie.

Go global!

Głównym powodem było rozwinięcie możliwości globalnej ekspansji dla nas samych i dla naszych klientów – mówi Michał Misiak, CTO Focus Telecom Polska.  Obecność w chmurze IBM pozwala na uruchomienie oferowanych przez FTP systemów business automation & communication dla firmy z dowolnego zakątka świata w mniej niż 24 godziny. Może to być zarówno nowy klient FTP, jak i nowy zagraniczny oddział dotychczasowego klienta z Polski. Ponadto przetwarzanie danych przy usługach typu Unified Communication as a Service (UCaaS) musi odbywać się w czasie rzeczywistym. Środowisko SoftLayer pozwala uruchomić w zasięgu międzynarodowym wymagające aplikacje czasu rzeczywistego m.in. SIP Server, Media Server oraz przetwarzania dużej ilości drobnych zapytań w ramach bazy danych.

Oprogramowanie – w tym jesteśmy najlepsi

Stosowanie zaawansowanych narzędzi IT w telemarketingu, infoliniach czy help deskach staje się standardem w firmach dużych i średniej wielkości na całym świecie. Dlatego chcemy skoncentrować nasze zasoby na naszej podstawowej działalności, jaką jest tworzenie i udoskonalanie oprogramowania contact center – dodaje Michał Misiak i dodaje z uśmiechem – jest to nawet zgodne z nazwą naszego flagowego produktu, Focus Contact Center.

Bezpieczeństwo danych – stały rozwój rozwiązań

Partnerstwo z IBM to również możliwość korzystania z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w obszarze niezawodności i bezpieczeństwa danych, a także z uwzględnieniem narodowych i regionalnych norm prawnych w zakresie ochrony danych osobowych. Są to kluczowe kwestie wobec rosnącej ilości przetwarzanych informacji oraz przyjęcia nowego standardu, jakim są rozwiązania IT w środowisku cloud.

O procesie transferu do chmury SoftLayer Michał Misiak opowiedział podczas IBM Forum 2015, w panelu „Co pokazują dotychczasowe wdrożenia chmury – przepis na sukces”.

🔥 Prezentacja Systemu Ticketowego i Workflow

Plan prezentacji:
✔️ Głowne problemy zarządzania zgłoszeniami od Klientów
✔️ Narzędzie do automatyzacji i procesowania obsługi zgłoszeń (ticketing, workflow)
✔️ Podstawowe KPI do monitoringu efektywności procesów
✔️ Case study wdrożenia systemu ticketowego w dziale BOK

📜 Systemy Ticketowe i Workflow Dla Firm
Managerowie BOK, działu Serwisu często borykają się z problemami kadrowymi, brakiem skutecznych narzędzi do monitoringu czasu i jakości wykonywanej pracy. Z pomocą przychodzi jednak technologia…

Zapisy na bezpłatną prezentację

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk