Standard SIP (ang. Session Initiation Protocol)

Protokół inicjowania sesji do komunikacji głosowej i wideo w czasie rzeczywistym. Służy on do tworzenia,kontrolowania i kończenia sesji 

pomiędzy jednym lub wieloma uczestnikami w sieci IP (działa w oparciu o VoIP). 

Umożliwia to zarówno rozmowy telefoniczne jak i multimedialne telekonferencje. Telekomunikacja oparta o standard SIP odbywa się przez Internet, a nie łącza telefoniczne, stąd udostępnia on funkcje, które zwiększają mobilność i wydajność agentów a zarazem są dużo tańszym rozwiązaniem niż rozwiązania oparte na centrali abonenckiej.

 


 

Przydatne artykuły:

Migracja centrali telefonicznej do chmury – czy to skomplikowane?

12 powodów, dlaczego warto wybrać wirtualną centralę

Podstawowe funkcje dobrego systemu call center

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk