VoIP (ang. Voice over Internet Protocol

Transmisja głosu poprzez protokół internetowy (Internet Protocol – IP). Zaprojektowany został dla sieci przesyłania danych. 

Następnie jednak zyskał standard światowy jako sieć do przesyłania głosu.  Za pomocą VoIP można wykonywać i odbierać połączenia przez łączę internetowe.VoIP pozwala zoptymalizować i  zautomatyzować wiele codziennych procesów. Przykładowo system może sam nawiązywać połączenia z Klientami z bazy CRM lub też dzięki różnym algorytmom odbierania może przekierować dzwoniącego do wolnego pracownika w firmie.  

 


 

Przydatne artykuły:

Co to jest call center VoIP ?

Co to jest prezentacja numeru, jak działa z VoIP i jak ją wykorzystać w firmie?

Komunikacja IP – rozwój i trendy

System CRM + Contact Center + ServiceDesk w jednym?

Pobierz ofertę i umów się na prezentację systemu Focus Telecom:

Oprogramowanie dedykowane dla:

- zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji (tel, SMS, chat, email, messenger)

- gromadź dane o klientach w bazie rekordów CRM

- zarządzaj procesami obsługi klienta w module service cloud

- Właścicieli firm - działów BOK, Serwisu, Reklamacji

- działów eCommerce, Zamówień

- działów IT Helpdesk, ServiceDesk