Kontakt dla mediów:
pr@focustelecom.pl
+ 48 536 332 254
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o firmie, materiałami eksperckimi i komunikatami prasowymi.
Zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Kontakt dla mediów:
pr@focustelecom.pl
+ 48 536 332 254
Aż 84% polskich firm ma problemy z egzekwowaniem należności. Firmy windykacyjne mają pełne ręce [...]
Klient 2.0 nie czeka, nie dostosowuje się, chętnie przedkłada świat cyfrowy nad realny i jest [...]
Szybkość kontaktu i działania, specjalistyczna wiedza, personalizacja… Poznaj 7 kroków w [...]
Popularność telekonferencji wynika z dążenia firm do zwiększenia wydajności pracy przez [...]
Dynamika rozwoju nowych kanałów komunikacji z klientami, takich jak czat, Facebook czy [...]
Kilku klientów jednocześnie dzwoni do firmy, skutecznie blokując możliwość połączenia [...]
W środę, 16 września, odbyło się pierwsze tej jesieni „Śniadanie w chmurze” poświęcone [...]
W usprawnieniu codziennej komunikacji w firmie coraz większą rolę odgrywają rozwiązania IT.
Poznać klienta. Dzięki nowoczesnym funkcjom CRM przedstawiciele terenowi pełnią obecnie nową funkcję.
W crowdfundingu Polska jeszcze raczkuje, ale ten model biznesu z miesiąca na miesiąc zyskuje.
Wykorzystanie chmurowego modelu działalności call center przełożyło się na zwiększenie sprzedaży.