🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
🟡 Doświadczenie 🟠 Elastyczność 🟣 Wsparcie Techniczne
⚫️ kontrola jakości rozmów
⚫️ rozstrzyganie sporów z klientami
⚫️ weryfikacja przekazywanych informacji
⚫️ prezentacja informacji o kliencie podczas połączenia
⚫️ wspólna baza wiedzy i notatek o kliencie
⚫️ brak konieczności wyszukiwania informacji o kliencie
⚫️ wiadomo, kto jest aktualnie dostępny
⚫️ wspólna lista dostępnych pracowników na potrzeby przekierowań i konsultacji klienta
⚫️ wsparcie dla systemu zmianowego i dyżurów
⚫️ statystyki wyników kontaktu po każdej rozmowie
⚫️ wszystkie dane związane z kontaktem dostępne online
⚫️ opcja automatycznej wysyłki SMSa lub maila po kontakcie
⚫️ 100% zaopiekowanych klientów
⚫️ kontakty się nie dublują
⚫️ transparentność i jasna odpowiedzialność
⚫️ Połączenia z klientami są rejestrowane i nagrywane, a kierownicy zespołów mogą je odsłuchiwać i dzięki temu nadzorować ich jakość
⚫️ Pracując poza biurem, pozostają w tym samym środowisku pracy, co stacjonarni, działają zatem z tą samą wiedzą i wydajnością
⚫️ Mogą obsługiwać połączenia na telefonach komórkowych z dostępem do danych pobieranych z zintegrowanej platformy CRM
⚫️ Mogą odbierać w terenie połączenia w ramach Twojej infolinii
⚫️ Mają dostęp do wszystkich danych zgromadzonych w historii kontaktu i pełną wiedzę o interakcjach z klientem, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują
⚫️ Dzięki możliwości konsultacji podczas rozmowy z klientem, Twoi pracownicy mogą się ze sobą swobodnie komunikować i wymieniać wiedzę niezbędną do najlepszej obsługi
.