Blog

7 błędów w obsłudze klienta i jak je naprawić

7 błędów w obsłudze klienta i jak je naprawić

W badaniu oczekiwań klientów przeprowadzonym przez firmę Gladly w 2021 roku aż 63% badanych przyznało, że to jakość obsługi klienta ma największy wpływ na trwałe (czyli dobre) relacje z daną marką. Jednocześnie 81% ankietowanych wskazało, że najczęściej ta jakość nie spełnia ich oczekiwań. To oznacza, że nam – kierującym działami obsługi klienta – pozostało wciąż dużo do zrobienia. A najlepszym sposobem na polepszenie jakości obsługi jest unikanie błędów, które zrażają do naszej marki klientów. W tym artykule zawarliśmy listę 7 […]

8 trendów w obsłudze klienta na rok 2022

8 trendów w obsłudze klienta na rok 2022

Obsługa klienta cały czas dynamicznie ewoluuje. Rośnie nie tylko liczba kanałów, za pomocą których klienci kontaktują się z Twoją firmą, ale także ich oczekiwania względem całego procesu interakcji. Firmy obsługujące setki, a nawet tysiące klientów stoją dzisiaj przed wyzwaniem dopasowania sposobu pracy do panujących na rynku trendów. Jakie to trendy? Jak prezentuje się przyszłość obsługi klienta? W tym artykule przedstawimy 8 najważniejszych trendów, które będą wieść prym w nowoczesnej obsłudze klienta. Wybrane obserwujemy już od jakiegoś czasu, a ich rola […]

Obsługa klienta w czasie pandemii w stacji dealerskiej - wyzwania, prognozy, rozwiązania

Obsługa klienta w czasie pandemii w stacji dealerskiej – wyzwania, prognozy, rozwiązania

Skutki sytuacji epidemiologicznej w Polsce i na całym świecie mają niebagatelny wpływ na obecny kształt branży automotive. Zerwane łańcuchy dostaw, a także braki w dostępności wybranych komponentów spowodowały przestoje produkcyjne w wielu fabrykach samochodowych. Niepokoi fakt, że Chiny ograniczają produkcję magnezu. Według analityków rynku powrót do normalności może się przeciągnąć aż do roku 2023. Jak to wszystko wpływa na sytuację stacji dealerskich i przed jakimi wyzwaniami stoją jej szefowie czy kadra handlowa? Obsługa klienta stacji dealerskiej nigdy nie była tak […]

10 integracji Salesforce, które musisz poznać

10 integracji Salesforce, które musisz poznać

Salesforce CRM to jeden z najbardziej zaawansowanych programów tego typu. Usprawnia pracę i automatyzuje wykonywanie wielu powtarzalnych czynności. A dzięki mnogości zastosowań, dobrze sprawdza się zarówno w dziale IT, jak i HR. Okazuje się jednak, że zestaw funkcji, które są dostępne domyślnie, można łatwo rozszerzyć o wiele innych rozwiązań. Umożliwiają to tzw. integracje, czyli połączenia z zewnętrznymi aplikacjami i wtyczkami. W tym artykule pokażemy Ci aż dziesięć wtyczek, które ułatwią Ci pracę, a często także pomogą sprzedawać więcej. Zapraszamy! Jeśli […]

Od żółtej karteczki do automatyzacji - ewolucja obsługi zgłoszeń klienta. Dlaczego jest ważniejsza niż kiedykolwiek?

Od żółtej karteczki do automatyzacji – ewolucja obsługi zgłoszeń klienta. Dlaczego jest ważniejsza niż kiedykolwiek?

Wyobraź sobie taką sytuację. Krzysztof Kowalski, Jan Nowak i Waldemar Iksiński próbują się dodzwonić do Twojej firmy. Konsultanci odbierają połączenia (w trakcie trwania których Sławomir Iksiński nie może się z nimi połączyć więc dzwoni do konkurencji) i skrzętnie notują zasłyszane informacje i wątpliwości na żółtych karteczkach. Te ostatnie przekazują do właściwych działów. Mija tydzień. Waldemar Iksiński dzwoni ponownie by dopytać co się stało z jego zamówieniem, Krzysztof Kowalski, który w ciągu minionych 7 dni kontaktował się już 2 razy, dzwoni […]

8 funkcji Salesforce, które pomogą zaoszczędzić czas

8 funkcji Salesforce, które pomogą zaoszczędzić czas

Salesforce to jedna z najbardziej kompleksowych platform CRM na świecie. Firmy wykorzystują to rozwiązanie do zarządzania marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta, współpracą między pracownikami, a nawet procesami IT. Jedną z najważniejszych korzyści, jakie oferują rozwiązania takie jak Salesforce, jest oszczędność czasu. Z pomocą CRMów możesz przyspieszyć, a często wręcz zautomatyzować wiele czynności. W tym artykule przedstawiamy 9 rozwiązań dostępnych w Salesforce CRM, które pomogą Twojemu zespołowi zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność. Zwiększanie efektywności firmy i oszczędzanie czasu to główne powody, dla […]

Cyfryzacja administracji publicznej: 5 rozwiązań biznesowych, które ułatwią pracę urzędnika

Cyfryzacja administracji publicznej: 5 rozwiązań biznesowych, które ułatwią pracę urzędnika

Naczelnicy departamentów, sekretarze urzędów gmin, zastępcy wójta i inne osoby zajmujące się w urzędach organizacją pracy często zadają sobie pytania takie jak: “jak usprawnić pracę urzędu?”  “jak ułatwić pracę urzędnikom?” “jak zmniejszyć kolejki w urzędzie?” “jak podnieść poziom satysfakcji mieszkańca z kontaktu z urzędem?” „jak cyfryzacja administracji publicznej wpłynie na codzienną pracę urzędników?”. By odpowiedzieć sobie na pytanie jak usprawnić pracę całego urzędu należy najpierw zadać sobie pytanie: jak ułatwić pracę samym urzędnikom? To oni stoją na pierwszej linii kontaktu […]