Blog

Generowanie leadów w B2B. 3 najlepsze strategie

Operatorzy VoIP – co musisz wiedzieć?

Operatorzy VoIP umożliwiają połączenia z wykorzystaniem łącza internetowego. Bardzo dobrym rozwiązaniem wydaje się VoIP dla firm, który zapewnia tańsze połączenia krajowe i międzynarodowe. Połączenia VoIP umożliwiają więc znaczące oszczędności i niezależność od lokalizacji. Ale jak wybrać odpowiedniego operatora?

Przyjazna obsługa klienta w placówkach opieki medycznej

Lepsza komunikacja z pacjentem w opiece medycznej. Oprogramowanie contact center.

Lepsza komunikacja z pacjentem to w tej chwili wyznacznik konkurencyjny wśród placówek medycznych. Bez względu na to czy mówimy o prywatnej czy państwowej opiece medycznej, podstawą w każdej placówce jest komunikacja. Rejestracja pacjentów wymaga bowiem odpowiedniej dostępności pracowników. Zgłoszenia odbywają się zarówno osobiście, jak i telefonicznie. W tym celu warto zadbać o odpowiednie oprogramowanie contact center medyczne dla przychodni.

Co zrobić, żeby zwiększyć zaufanie klienta? Krótki poradnik telemarketingowy

Co zrobić, żeby zwiększyć zaufanie klienta? Krótki poradnik telemarketingowy

Zaufanie klienta, chcemy tego czy nie, będzie miarą naszych sukcesów, zwłaszcza jeżeli prowadzimy biznes także przez kanał internetowy. Amerykański psycholog Julian Rotter już w latach 60. XX w. określił zaufanie jako  jeden z najważniejszych czynników warunkujących prawidłowe funkcjonowanie grup społecznych. (Królik, 2015: s. 72) Jest więc ono niezbędne także w kontaktach z klientem.