Blog

Usprawniona obsługa klienta w salonie samochodowym

Usprawniona obsługa klienta w salonie samochodowym

Obsługa klienta w salonie samochodowym to temat newralgiczny, chociaż wiele już się zmieniło. Specyfika salonów samochodowych pokazuje, że większość połączeń przychodzących pochodzi od obecnych lub potencjalnych klientów. W sytuacji, gdy nikt nie odpowie na zgłoszenie, klient uda się do konkurencji, co spowoduje utratę potencjalnego zysku ze sprzedaży.

wirtualne call center

Którzy pracownicy zdalni potrzebują wsparcia aplikacji mobilnej?

Nie każda praca zdalna wiąże się bezpośrednio z koniecznością utrzymywania wysokiej jakości komunikacji z klientem. Uważa się obecnie jednak, że odpowiedzialność za jakość obsługi klienta ponosi cała firma. Stąd w popularność rośnie wirtualne call center. Pomimo tego, istnieje grupa stanowisk, która potrzebuje komunikować się z klientem na najwyższym poziomie. Niezależnie od miejsca i sytuacji, w jakiej się znajdują.

Generowanie leadów w B2B. 3 najlepsze strategie

Operatorzy VoIP – co musisz wiedzieć?

Operatorzy VoIP umożliwiają połączenia z wykorzystaniem łącza internetowego. Bardzo dobrym rozwiązaniem wydaje się VoIP dla firm, który zapewnia tańsze połączenia krajowe i międzynarodowe. Połączenia VoIP umożliwiają więc znaczące oszczędności i niezależność od lokalizacji. Ale jak wybrać odpowiedniego operatora?

Przyjazna obsługa klienta w placówkach opieki medycznej

Lepsza komunikacja z pacjentem w opiece medycznej. Oprogramowanie contact center.

Lepsza komunikacja z pacjentem to w tej chwili wyznacznik konkurencyjny wśród placówek medycznych. Bez względu na to czy mówimy o prywatnej czy państwowej opiece medycznej, podstawą w każdej placówce jest komunikacja. Rejestracja pacjentów wymaga bowiem odpowiedniej dostępności pracowników. Zgłoszenia odbywają się zarówno osobiście, jak i telefonicznie. W tym celu warto zadbać o odpowiednie oprogramowanie contact center medyczne dla przychodni.