Konkurencja CallPage czy alternatywa ? SiteCall
Zwiększ liczbę kontaktów pozyskiwanych z ruchu na Twojej stronie www nawet dwukrotnie.
Z Focus SiteCall zastosujesz sprawdzony mechanizm – odwiedzający Twoją stronę www podaje tylko swój numer telefonu, a Ty dzwonisz do niego w ciągu 26 sekund – czy to na pewno konkurencja CallPage?
Dzięki temu narzędziu jeden z naszych klientów z branży turystycznej wygenerował blisko 800 leadów w niecałe trzy tygodnie.
Focus SiteCall daje Ci wysoką jakość połączeń, korzystne ceny i możliwość umieszczenia SiteCalla na dowolnej liczbie podstron i domen.
Umowę podpiszesz w wybranym przez Ciebie modelu, najbardziej odpowiadającym potrzebom Twojej firmy – na rok, dwa lata, lub czas nieokreślony.
Zarządzanie SiteCallem jest bardzo proste: klikasz i wybierasz odpowiednie opcje, nie musisz być informatykiem.
Masz pełną kontrolę nad swoim SiteCallem, decydujesz o kolorystyce, tekście, oraz kiedy się pojawi, na przykład gdy odwiedzający chce opuścić stronę (tzw. exit popup), po ustalonym przez Ciebie czasie, lub po przewinięciu w określone miejsce strony.
Możesz dodawać konta użytkowników, kierować połączenia do wybranych konsultantów, a także monitorować wszystkie rozmowy i analizować statystyki.
Focus SiteCall dostępny jest jako samodzielne rozwiązanie
jeżeli jednak zechcesz rozszerzyć jego możliwości, bez problemu połączysz go z wielokanałową platformą komunikacyjną Focus Contact Center.
Dzięki temu zyskasz pełną kontrolę nad komunikacją w Twojej firmie:
- przekujesz informacje o klientach w zysk – całość komunikacji zostanie automatycznie zapisana w historii, którą następnie przeanalizujesz i na jej podstawie określisz preferencje klientów;
- łatwiej dotrzesz do klientów z ofertą, kontaktując się z nimi tak, jak oni tego oczekują – emailem, SMSem, przez czat na stronie www, czy telefonicznie;
- zwiększysz skuteczność kampanii sprzedażowych i dosprzedażowych nawet 10-krotnie, łącząc telemarketing, e-mailingi, masowe wysyłki SMSów, oraz SiteCalla;
- oszczędzisz czas i zmniejszysz ryzyko błędów dzięki automatyzacji rutynowych lub skomplikowanych działań;
- zoptymalizujesz na bieżąco prowadzone kampanie – dzięki monitoringowi w czasie rzeczywistym zidentyfikujesz słabe punkty Twoich działań i natychmiast je poprawisz.
- zyskasz dostęp do wielu innych funkcji usprawniających komunikację z klientem, takich jak automatyczne wykrywanie poczty głosowej lub blokowanie połączeń na numery nieaktywne,
- zobaczysz wszystkie dane o połączeniach w formie wygodnych wykresów, generowanych na bieżąco oraz historycznych.