Jak sprzedawać przez telefon? Praca zdalna potrafi być wyzwaniem dla sprzedawcy. To już nie jest rozmowa z telefonu biurkowego z dostępem do wszystkich danych o kliencie i z możliwością szybkiej weryfikacji danych.
Jak sprzedawać przez telefon? Dobrze!
Przede wszystkim pamiętaj o dobrych nawykach skutecznej sprzedaży. Czyli o doskonałym przygotowaniu z wiedzy o produkcie, który sprzedajesz i o stałym jej poszerzaniu. Pamiętaj o dokształcaniu się w technikach sprzedaży. I oczywiście o zdroworozsądkowych zasadach, takich jak: dobra dykcja, wysoka kultura osobista, koncentracja na problemach klienta i umiejętność odpuszczenia, kiedy klient czuje się naciskany.
Jak sprzedawać przez telefon? Z pomocą nowych technologii.
W terenie jesteś sam na sam tu i teraz ze swoją wiedzą i umiejętnościami. Z pomocą może przyjść Ci tylko technologia, na przykład aplikacja mobilna, która pozwoli Ci skorzystać zdalnie z biurowej platformy do wielokanałowej komunikacji. Dzięki takiej aplikacji użytkownik pracujący poza biurem może realizować połączenia wychodzące i przychodzące, korzystając ze swojego numeru komórkowego, a dane z jego rozmów trafiają do platformy contact center.
Nie zostały one wdrożone po to, żeby Cię inwigilować i przeszkadzać Ci w pracy. Wręcz przeciwnie – korzystanie z nich pomoże Ci osiągnąć Twoje cele, o których mówiliśmy wcześniej, bo wymusza dyscyplinę, motywuje do działania i czyni Twoje cele widocznymi. Twoje sukcesy również.
Nowoczesne technologie sprawiają, że nie przegapisz żadnego kontaktu od klienta. Nie zapomnisz o umówionym spotkaniu i łatwo będzie Ci wrócić do tematów, które zostały z jakichś przyczyn zamrożone. A to daje Ci większe szanse na skuteczną sprzedaż.
Aplikacja mobilna – przydatne funkcje
Aplikacja Focus Mobile jest dla każdej firmy niezależnie od wielkości i branży. Przeznaczona jest dla pracowników zdalnych, a szczególnie sprzedawców, którzy muszą dużo się przemieszczać a chcą zachować najwyższy poziom relacji z klientem.
Poniżej najważniejsze jej funkcje, które wspierają sprzedawcę w pracy:
- wszystkie dane są rejestrowane i zapisywane na platformie do wielokanałowej komunikacji (Focus Contact Center)
- dostęp do FCC przez smartfona
- w przypadku braku zasięgu lub transferu danych, aplikacja rejestruje aktywność sprzedawcy w trybie offline
- prywatne kontakty nie są rejestrowane, jeśli użytkownik aplikacji sobie tego nie życzy
Platforma do wielokanałowej komunikacji FCC – funkcje, z których możesz korzystać za pomocą aplikacji
przeglądanie kampanii
lista rekordów
dostęp do karty klienta
klasyfikatory
wyświetlanie umówionych kontaktów
podsumowanie nieobsłużonych rekordów
Wykorzystaj wszystkie możliwości
Zarówno te sprawdzone stare techniki, jak i nowe technologie. Praca zdalna wsparta aplikacją pozwala Ci na dostęp do danych, których potrzebujesz, wtedy, kiedy ich potrzebujesz. Dysponujesz również przypomnieniami. Możesz zoptymalizować swój grafik i lepiej zaplanować swoje działania. Wtedy odpowiedź na pytanie, jak sprzedawać przez telefon, będzie dla Ciebie oczywista.