Integracja z SMSAPI dla użytkowników Focus Contact Center

Dążymy do tego, aby nasze kompleksowe rozwiązanie było łatwo dostępne również dla firm, które w zakresie realizacji połączeń telefonicznych czy wysyłki SMS korzystają z usług innych dostawców – mówi Włodzimierz Sumiński, kierownik rozwoju produktu Focus Telecom Polska – SMSAPI to świetne narzędzie, które zdobyło uznanie wielu tysięcy klientów. Teraz mają oni możliwość zintegrowania funkcji wysyłki czy odbioru SMS udostępnianą przez tę platformę z platformą Focus Contact Center pozwalającą na komunikację przez inne kanały, zarządzanie bazą danych, monitoring realizacji zgłoszeń od klientów, śledzenie historii kontaktów i wiele innych działań w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Klienci SMSAPI, którzy decydują się korzystać z platformy Focus Contact Center, otrzymują pełne wsparcie techniczne oraz szkolenia. Informacje zbierane od klientów w kanale SMS są rejestrowane w centralnej bazie danych i dostępne podczas kontaktów innymi kanałami. Przy obsłudze SMS-ów przychodzących można wykorzystywać narzędzia kolejkowania, klasyfikacji (narzędzie usprawniające długoterminową komunikację) czy obsługi przez dedykowanego konsultanta. Opłaty w zakresie wysyłki SMS-ów nie ulegają zmianie. Za zrealizowanie wysyłki klienci płacą tyle samo, ile dotychczas korzystając z samej platformy SMSAPI.

Integracja z SMSAPI – wzrost wykorzystania kanału SMS

Wykorzystanie SMS-ów w kontaktach z klientami końcowymi intensywnie rośnie – w 2014 roku firmy w Polsce wysłały o 90% więcej SMS-ów do swoich odbiorców niż rok wcześniej (dane GUS), wg szacunkowych danych dla 2015 roku ten wzrost będzie jeszcze większy. Jednocześnie klienci oczekują możliwości kontaktu z firmą przez różne, ale zintegrowane ze sobą kanały. Integracja Focus Contact Center z SMSAPI to odpowiedź na te trendy.