![Warsztaty Contact Center, czyli Focus Telecom w Skodzie Warsztaty Contact Center, czyli Focus Telecom w Skodzie](https://focustelecom.pl/wp-content/uploads/2021/03/Kopia_Kopia_webapps.png)
Jak powinno wyglądać contact center (BDC) w branży automotive? Na to pytanie odpowiadaliśmy we wtorek 19.11.2019 na „Warsztatach Contact Center”, czyli na wydarzeniu prowadzonym w trybie wykładowo-warsztatowym przeznaczonym dla przedstawicieli branży automotive organizowanym przez Skodę i Saleslions w Warszawie.
Na warsztatach nasz dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej -Tomasz Paprocki – w swoim wystąpieniu pt. „BDC wspierające sprzedaż i obsługę klienta” opowiadał o korzyściach biznesowych dobrego systemu BDC (Business Development Center) i jego funkcjach, które wspierają najważniejsze procesy w salonie samochodowym – obsługę klienta, sprzedaż, telemarketing, działania marketingowe i zarządzanie zespołem.